Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HH

Ukázka toho, jak si ten západ představuje dodržování mezinárodního práva. Pak se divime, že i v Africe na nás kašlou.

0 5
možnosti

Již jednou jsem měl dojem, že vydáváme Rusy do Ruska na falešné zatykače, jako bychom byli rozděleni včetně justice na dvě skupiny 1) myslící a 2) proruskou!

1 0
možnosti
Foto

Respektování požadavků Ruska mi připadá jako respektování požadavků teroristické organizace.

Vašek

5 1
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,16
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz