Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Gratuluji, zase jste ze sebe udělal hlupáka

1 2
možnosti
JJ

Zasloužená, vtipná karma pane Zieglere!

4 0
možnosti
JZ

Děkuji, velmi si toho vážím.

0 0
možnosti
JR

J98a53n 21R21y88c19h12l64i18k

18. 1. 2024 10:26

Nejdřív bych s ním sepsal memorandum, že pokud se dobrovolně vzdá hlídacích psů, zaručuju mu, že bude moci se mnou žít v míru a přátelství. Teprve pak bych k němu napochodoval. A mimochodem, tu svojí půlku si může nechat do té doby, dokud bude dostatečně nadšeně souhlasit s tím, že jsem jeho nejlepší kámoš. Stejně na ni mám historický nárok.

7 0
možnosti
DV

Ten váš příměr se zabráním zámku nesedí. Kdyby vás Stropnický na popud a za finance souseda odvedle léta provokoval, napadal členy vaší rodiny, vy ho prosil, aby to nedělal, nebo dostane pár přes ústa a on to přesto stále dělal, pak bych pochopil, že na něj vlítnete.

Ani Rusko nevjelo na Ukrajinu jen tak, že se Putin probudil a rozhodl se, že si zahraje Age of Empires s reálnými lidmi a státy, to fakt ne. Měl k tomu důvod - východní provincie UA s ruskojazyčným obyvatelstvem pod palbou UA armády, po Majdanu chystané zákony v neprospěch těchto obyvatel apod. UA vůbec není křišťálově čistá, s Ruskem jsou jeden za dvacet, druhý bez dvou za osmnáct.

5 6
možnosti
Foto

Klasická ruská propaganda, která byla již mnohokrát vyvrácena.

6 7
možnosti
JZ

Já jistě jedince chápu, dříve někteří fandili Hitlerovi, nyní pro změnu stojí za Putinem. V každém národě se najde odpad.

11 0
možnosti
JJ

Jsem rád, že jsi mi Zieglere ukázal, jak má vypadat slušný a podnětný příspěvek k meritu blogu a co tady mažeš. Inu, profesionál se nezapře.

Nicméně bys mi mohl odpovědět na otázku, jestli jsou všichni ti bojeschopní muži, kteří odešli z Ukrajiny po válce, ale i v období před válkou (a že se počítají na miliony), zrádci a jestli by se měl Rakušan zabývat jejich deportací.

3 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

JJ

Já klukům na stavbě radil, aby se na Ukrajinu rozhodně nevraceli. Ani jsem nemusel.

3 3
možnosti
AM

A37d39a92m 26M12a81l78ý

18. 1. 2024 6:30

Dohady s proruskými troly zde i jinde již přestaly dávat smysl. Pojďme je napříště již ignorovat. Když se zde vyjadřují s pochopením a ve prospěch ruského vražedného režimu, neodměňujme je tím, že s nimi dikutujeme.

7 0
možnosti
JJ

Jsou zde pobývajici uprchnuvší bojeschopní Ukrajinci zrádci, kteří by měli bránit vlast, nebo oběti a takto si zaslouží podporu že státních prostředků?

2 1
možnosti
HH

Proč si myslíte, že mírová jednání jsou kapitulace?

7 12
možnosti
PV

P60a38v71e29l 29V41é95b60r

17. 1. 2024 21:33

A proč si myslíte vy, že agresorovi se má, pod záminkou mírových jednání, vyhovět?

17 2
možnosti
Foto

Velmi dobrý příměr, který ale Stropnický nepochopí.

26 4
možnosti
JN

J42o78s34e48f 89N50i75k66l

18. 1. 2024 10:58

"Stropnický to nepochopí", zato někteří primitivové to pochopí a mohou přistoupit k činu....

0 0
možnosti
JP
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,16
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz