Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BJ

Dobré ráno pane Zieglere, naprostý souhlas, jenže to se v tomhle státě, který řídí pohrobci komunistů a ROH nemůže nikdy podařit zařídit. Velká karma

1 0
možnosti
JK

ideální by bylo ještě zavést smlouvu na dobu neurčitou po dvou letech, jak tomu bylo nějak do roku 2009. Dnes musím čekat (vlastní zkušenost) 9 let, až mi dají na dobu neurčitou. Tedy maximální možnou dobu.

0 0
možnosti
TB

Což vede leda k tomu, že si firmy pinkají zaměstnance po 2 letech tam a zpátky, nebo si fiktivně založí dvě firmy

0 0
možnosti
JK

Bezdůvodně to není dobrý nápad protože : když mě propustí ze dne na den, tak hned si většina lidí těžko práci najde. A zaměstnavatelé by se lidí zbavovali i nečestně. Třeba jen proto, že se kvůli něčemu ozvali.

3 1
možnosti
TB

Neexistuje čestné nebo nečestné chování. Zkrátka mají mít právo si vybrat, koho zaměstnají.

2 1
možnosti
Foto

Stačilo by, aby každý podnikatel, nebo zaměstnanec měl možnost uzavřít vlastní smlouvu, která by byla nadřazena zákoníku práce.

2 0
možnosti
Foto

Souhla a karma. Přece když nechci, abys pro mne už pracoval, tak o co jde? Konec a rozchod.

5 1
možnosti
PK

Přesně. Ideální situace. Vzít tě ve dvaceti, zhruba do čtyřiceti až padesáti z Tebe vytlouct duši za mzdu, která odpovídá zhruba čtvrtině tvého skutečného výdělku (ostatně...dcera dělá ve firmě papíry a potřebuje nový dům, manželka dělá ve firmě papíry a potřebuje dovolenou na Zanzibaru, syn hledá zakázky a potřebuje novou Teslu, Pejsek hlídá a potřebuje novou boudu), pak, dle Tvého zdravotního stavu kopanec a starej se. Už nechci abys pro mě pracoval. Další podnikatelé se jistě o takového člověka poperou. :-)

Takže...státe, starej se.

1 4
možnosti
JV

J80a23n 98V17ě74r53n82ý

22. 1. 2024 14:49

Nevěřím že to dává smysl, pokud něco nemá důvod, nikdo by to nedělal. Váš důvod je zřejmě prostě jen něco za co se stydíte. Možná chcete někoho vyhodit kvůli národnosti, rase, pohlaví, možná proto že je komunista. A to je přesně důvod proč takové zákony potřebujeme, aby mi podnikatel nemohl organizovat celý život jak si kdy usmyslí. Osobně jsem buď pro zrušení odstupného a zachování výpovědních lhůt, nebo pro delší a povinné odstupné, ale bez lhůt.

3 4
možnosti
JZ

To, co navrhuji je běžné i jinde ve světě. Podstrkujete mi nesmysly. Pracovní vztahy by měly mít co největší svobodu.

4 3
možnosti
Foto

Konec vykořisťování podnikatelů!

3 0
možnosti
Foto

Já jsem po většinu mé praxe zažil výpovědi dohodou. Pokud zaměstnanec nebo zaměstnavatel nemají zájem na pokračování pracovního vztahu, a mají vůli se dohodnout, nepotřebuji k tomu zákonné lhůty. V opačném případě nepomohou ani stovky paragrafů.

3 0
možnosti
Foto

Ano, je to jednou z možností, a proč k tomu dojde je to toliko věcí obou smluvních stran

1 1
možnosti
PD

P27e17t55r 20D75r68a46p41a15l

22. 1. 2024 12:47

Výpovědní doba je pro obě strany 2mesicni

2 0
možnosti
JZ

Děkuji za upozornění, opraveno

0 0
možnosti
Foto

Zasloužená karma. Náš trh práce je velmi zkostnatělý, podobně jako ten francouzský. Situace, kdy nezaměstnaných je méně než volných míst je přímo brzdou růstu a příčinou inflace.

8 2
možnosti
Foto

Tak já doufám, že až vás budou chtít vyhodit z práce, tak odejdete ihned po dohodě a nebudete zkostnatěle trvat na dvouměsíční výpovědní lhůtě, nedejbože na odstupném .

8 4
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,16
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz