Děkujeme za pochopení.
M18i71r70o45s24l89a80v 42Š51e56j28n23a
Pan Ziegler mě tu označil za lháře. Tak mu tady teď dokážu, že je o dalnicich v Rakousku mimořádně neinformovaný, když moji pravdu označil za lež :
- Dálniční tunel Landeck A12 ma pouze dva pruhy.
- Rychlostní silnice B180 mezi Prutzem a Pfundsem je pouze dvoupruhová, ale je značená jako rychlostní
- Rychlostní silnice S3 a S16 mají pouze dva pruhy, ve stoupáních je přidán třetí
- Rychlostní silnice S37 má sice 4 pruhy, ale nemá střední dělící pás a odstavné pruhy.
- Dálnice A11 mezi Villachem a tunelem Karavanke nemá odstavné pruhy, což odporuje české dálniční normě, zatímco v Rakousku to označili za dálnici a vybírají za to mýtné.
J36a57n 58Z25i13e62g50l40e90r
Asi takto, to nijak neomlouvá neschopnost české strany nedokázat za desítky let postavit dálnici k rakouským hranicím.
Pan Šejna ovšem nijak nemůže omluvit Babiše, který prokazatelně lhal, když tvrdil, že stavbu S10 k českým hranicím zablokovali rakouští Zelení.
Je třeba si uvědomit, že Rakousko staví dálnice často ve vysokohorském terénu, protože velkou část jeho území zabírají Alpy. To my máme jednodušší, přesto se dálniční stavby hrozně moc vlečou.
Rakouské silnice mívají také tři pruhy, to znamená střídavě v jednom směru jeden předjížděcí. To u nás není a naše ŘSD by chtělo tento systém vybudovat na silnici I. třídy mezi Pískem a Českými Budějovicemi. Považuji to za rozumné.
Jinak po rakouských dálnicích často jezdím, a považuji je za lepší než ty naše.
S73t53a18n27i50s84l29a42v 51N60ý19v56l80t
Bláboliš jde cestou menšího odporu. Opqnovat levou polovinu kloboukové křivky bude vždycky snažší, než zbytek.
V78l63a37d97i10m76í84r 34K91y34n80d24l
Jak napsal nejmenovaný novinář :
pan expremier často není schopen uchopit myšlenku. Když ji však uchopí, tak ji nedokáže opustit. Tepe tu myšlenku a vytáčí se do ruda, až řekne blbost , jako o rakouských zelených. Hlavně že ho zabírají kamery. Voliči to ocení.
M98i72r72o73s28l19a84v 67Š39e44j27n61a
V Česku máme 1387 km dálnic a 269 km 4-pruhových silnic dálničního typu, které nejsou zařazeny mezi dálnice.
Rakušané počítají mezi rychlostní silnice i dvoupruhové úseky, zatímco v Česku to předpisy nedovolují. Například úsek I3 Mirošovice-Benešov má parametry rakouských rychlostních silnic. Podobně je na tom úsek I11 Třinec-Jablunkov, I37 Pardubice-Slatiňany, I50 Buchlovice-Mikovice, I3 od Olbramovic k Miličínu atd.
S délkou dálnic a rychlostních silnic na tom tedy nejsme o moc hůř, než Rakousko. Narozdil od nich ale budujeme další úseky : D3 D4, D6, D7, D11, D35, D49, D55.
Do 10 let budeme mít delší hustší dálniční síť než Rakousko
M27i73r15o60s98l98a95v 19Š66e55j77n94a
Pan Ziegler mi hned napálil mínus, protože jsem si dovolil chválit české dálnice a silnice.
J87i14ř61í 72G55r65o81h
Za zpoždění dostavby rychlostní silnice S10, která má navazovat na dálnici D3, nemohou navzdory tvrzení českého expremiéra Andreje Babiše ani tak rakouští Zelení, jako sociálnědemokratická SPÖ a někdejší kancléř Werner Faymann. Ve své analýze to píše list Oberösterreichisches Volksblatt (OÖV), který však zároveň konstatuje, že ani fakta zřejmě s Babišem nepohnou.
M28i37r13o50s21l55a67v 33Š50e33j87n50a
Dálnice S10 je samý tunel, což je výsledek činnosti rakouských zelených.
Nic proti tunelům. Problém je, že je v nich max. rychlost 80 km/h, zatímco po staré silnici B125 je povolená stovka.
B44o45h74u80m36í71r 33Š34i91m38e71k
Za komunistů jsme měli unikátní dálnici, která vedla z města Třeboň do města Třeboň. Byla dlouhá 2 km a je tak dlouhá dosud. Asi si dnešní překabátění postkomunisti vzali z komunistů mustr!
Je to strašné! Ale když necháme slovenského estébáka plácat nesmysly, je naděje, že více občanů pochopí, že jsou to nesmysly!
J56o53s94e77f 85N23i56k22l
A já myslel, že se za komunistů postavila dálnice Praha - Bratislava, nějakých 320 km...
M22i73l61a98n 34Š24ť32a92s14t41n75ý
Souhlas. Jen do toho titulku bych dal "ale jen o magorech".
T95o26m77á81š 19V93o21d74v75á81ř46k50a
Předpoklad, že by pan Andrej Babiš pronesl něco rozumného a lidského je na úrovni tripu na Alfa Centauri.
- Počet článků 3317
- Celková karma 26,16
- Průměrná čtenost 1810x
Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz