Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Za mě jasná karma

Celá ta petice je jen jakousi schizofrenií některých intelektuálních elit, které by chtěli mír na celém světě, ale zároveň jako by nechápali, že Izrael musí ten mír tvrdě vybojovat proti teroristickému hnutí a jeho ideologii prorostlé do myšlení většiny obyvatel Gazy, ale i do protižidovského smýšlení ve světě (viz demonstrace na celém světě na podporu Palestiny bezprostředně po masakru 7.10.).

Izraelci přitom nedělají de facto nic jiného než dělaly USA, když po 11.9. vyhlásili válku teroristické organizaci Al Kajdá. Proč tehdy nevznikaly podobné petice ??

1 1
možnosti
JZ

Pardon, mělo být samozřejmě plus.

0 0
možnosti

Díky za moudrá slova! Také mne překvapuje, kdo tu výzvu podepsal! Nesmíme zaměňovat vrahy se zavražděnými!

Překvapuje mne a nedovedu to po chopit, proč o tomto přepadení se dostaly informace s takovým zpožděním!

3 0
možnosti
DR

"...na palestinské straně není s kým jednat, protože umírnění Palestinci už dávno utekli a Hamás musí být podle ní zlikvidován...."

Ovšem to se nějak, i přes velkohubá prohlášení toho slavného Bibiho v premiérském křesle, nějak moc nedaří, že.

0 7
možnosti
Foto

Umírnění Palestinci neexistují. Aspoň nikdo o nich vědí. Je 1, 5 milionů Arabů, kteří žijí ve shodě se Židy, slouží dobrovolně v jejich armádě a zastupují stát Izrael

9 0
možnosti
RK

Ne vždy s Vámi souhlasím, ale pod tento blog se podepisuji se vším všudy. Při hledání informací o masakru na LOH v Mnichově 1972 jsem pochopil mnoho z onoho takzvaného „spravedlivého boje“, což ze strany protivníků Izraele až příliš často byl jen teror, zákeřné útoky a vraždy.

14 0
možnosti
JV

Po 2. světové válce a po historických zkušenostech s vyháněním a pogromy táhnoucími se déle než od středověku bylo vysloveno heslo izraelského lidu, které vyjadřuje vše.

Již nikdy nepůjdeme jako ovce na porážku! Již nikdy!

18 0
možnosti
JZ

Využívám této příležitosti a omlouvám se Honzovi Viklickému za to, že jsem jej označil kdysi za proruského. Mýlil jsem se a nějak jsme si ho spletl s Vítem Skalickým. Sice si v něčem nerozumím, ale on proruský není.

A co se týče Izraele, je to OK.

1 0
možnosti
LU

Pribudne ďalšia otázka, vždy sa nájde jedna strana, že to bolo nutné, druhá strana, že sa to mohlo dosiahnuť miernejšie.

Bolo potrebné zdevastovať Drážďany, bolo potrebné zhodiť na Japonsko atómové bomby, bolo potrebné plošné bombardovanie Vietnamu, bolo potrebné zdevastovať Gazu...?

2 4
možnosti
PB
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,35
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz