Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HH

Se nedivte, že tu Ukrajinu vidí všude, stejně, jako naše vláda. Spíš mu to přečtěte k dobru.

0 12
možnosti
JK

Máte pravdu, psychické omezení bývá bráno v potaz i u soudu.

6 0
možnosti
Foto

Já to tvrdím pořád, že SPD je mozkový trust světového významu. Ale spíše na psychiatrické zkoumání.

15 0
možnosti
DR

Jo, každý je nějaký. Někdo vidí všude Ukrajinu, někdo zase Rusko.

5 8
možnosti
Foto

A komici zase vidí všude ušáky .

11 0
možnosti
Foto

Dnes souhlas s panem Zieglerem. Jen bych doplnil, že ta žlutá barva biatlonové federace je ve skutečnosti spíš žlutozelená. Ale to je jen detail.

6 2
možnosti
Foto

Nechápu, proč mi dal pan Ziegler mínus za to, že jsem s ním souhlasil.

2 0
možnosti

P86e97t88r 75Č47e39r88n76ý

12. 2. 2024 19:34

Koten nezavadil o jakékoliv vzdělání, s láskou vzpomíná jak dělal pohraničníka - no co od někoho takového čekat

9 1
možnosti
Foto

Ale houby, je to génius, odhalil dokonalou konspiraci, kdy se ukrajinské barvy ukryly pod pláštík barev biatlonové unie. Ještěže máme tyto strážce čistoty a morálky. Hanba pořadatelům :-)))))))

15 0
možnosti
Foto

Já bych ho neodsuzovala, Jaroslave. Koten prostě upadl na hlavu a jak na ní stál, tak logicky viděl všechno vzhůru nohama, takže mu z toho vycházely ukrajinské barvy, ne

14 1
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,33
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz