SB

V jednom vám budu oponovat:

Píšete:

"Tak například se roní krokodýlí slzy nad oběťmi bratrů Mašínů, ale už nevadí surová justiční vražda Milady Horákové."

Moje reakce na tento váš názor:

Já tedy znám dost lidí z obou názorových táborů ohledně bratrů Mašínů. Znám ty, kteří je považují za hrdiny, a i ty, kteří je považují za sprosté vrahy.

Ale všichni tito lidé z obou výše uvedených názorových táborů bezvýjimky považují popravu Milady Horákové za neomluvitelnou justiční vraždu.

Nepochybně existují i lidé, kteří dodnes trvají na tom, že ta poprava byla v pořádku, ale z těch já neznám ani jednoho.

A to, že se o tom tolik nemluví, není důkaz toho, že by někteří lidé k tomu byli lhostejní nebo tu vraždu Milady Horákové dokonce svchvalovali. To, že se o justiční vraždě Milady Horákové mluví méně, je naopak důkaz toho, že naprostá většina lidí souzní s oficiálním názorem, a tudíž není nutné to neustále přetřásat.

MS

V takovém případě by se RuSSáci jen utvrdili v tom, jak jim všichni ubližují. To, že jsi paranoik, ještě neznamená, že po tobě nejdou.

.

Z jiného soudku: Zasvěcený rozhovor s Alexejem Kelinem o možnostech změny v Rusku. Mj. říká, že za 100 let pronásledování je drtivá většina elit schopných zemi někam posunout buď mrtvá nebo v emigraci

https://www.youtube.com/watch?v=dnMIPP2CLsg

Foto

Neschovávejte se za Frantu. Ste taky ranař. Sice hlavně ve virtuál. prostoru, ovšem na něm coby profík. Kdysy holt dobrej Němec mrtvej Němec, dnes pro změnu Rus. A vždy si za to ti dotyční mohli sami, že. Že v Rusku vládne šlendrián a korupce, o tom žádná. Ale nejenom tam, že

LP

A Franta, když spadne civilní letadlo našich spojenců, tak truchlí společně s pozůstalými ?

JJ

Proč mám takový dojem, že Franta je jen alter ego jednoho zdejšího úspěšného blogera a návštěvníka populární nejmenované budějovické restaurace.

JZ
SB

Hned, jak jsem viděl, že mi někdo dal mínus, jsem si řekl, že jste to byl vy. Zkontroloval jsem si to a ubezpečil jsem se, že jsem to odhadl správně.

Vy dáváte mínus pokaždé, když vidíte mé jméno.

Klidně to ,dělejte i nadále, když vás to baví, ale jenom mi tím dokazujete svou neobjektivnost. Hodnotit se má to, co je v diskusním příspěvku napsáno, a nikoli to, kdo je autorem.

Domnívám se, že na tom, co jsem napsal, není naprosto nic k rozporování. Nepsal jsem nějaký názor, který lze sdílet, nebo nesdílet, podle toho, jak to někdo druhý vidí. Psal jsem holý fakt. I pan Ziegler mi poděkoval.

Jste prostě neobjektivní.

DR

Poněkud slabá útěcha opájet se gloriolou sankčních úspěchů pouze kvůli problémům v civilním letectví.

  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,33
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz