Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, volal jsem Patrikovi Bangovi, zdá se, že nějak změnili systém, protože těch, co jim to najednou nejelo, bylo více /namátkou Zdenka Ortová a tuším i Šárka Medková/. Vymazal mi cookies, blog jede, ale současně jsem zase ztratil přístup k svému FB /na jiných kompech bez potíží, na domácím se nemohu přihlásit k svému účtu/.

1 0
možnosti

Já se také občas divím! A nejde jen o zbytečně opakované přihlašování! :-)

1 1
možnosti
Foto

Postupně jsem zkoušel několik prohlížečů, vždy to chvíli šlo a pak zase problémy.

P.S. Vy mi také můžete, pane Horáku.

1 0
možnosti
Foto

Zkoušel jsem několik prohlížečů, chvíli to šlo a pak zase problémy.

P.S. vy mi také, pane Horáku

1 0
možnosti
DH

D77a13v40i25d 73H50o20r76á96k

25. 2. 2020 22:33

Vy nejen se Matuško musíte vícekrát přihlašovat, ale jak vidím tak musíte i psát a opakovat ta svoje moudra několikrát za sebou ;-D;-D;-D

1 2
možnosti
Foto

Martine, zdravím Vás! Měla jsem ten samý problém a dostala jsem radu, po které se to vyřešilo. Můj postup byl tento: v prohlížeči (já používám Firefox, ale na tom nezáleží) jsem klikla na historii, tam je jedna z možností "vymazat nedávnou historii", klikla jsem na ni a otevřela se mi tabulka možností vymazání, jsou tam políčka třeba "historie prohlížení a stahování," "aktivní příhlášení" atd. U nich jsou zakliknutá políčka, to zakliknutí jsem u všech odstranila a zafajfkovala jsem jen položku Cookies a dala odstranit. Od té chvíle se už přihlašovat nemusím, vše funguje jako dřív. Ale při prvním přihlášení přes facebook se mi nabídla možnost změny hesla na facebook. Učinila jsem tak, jistota je jistota. Zkuste tento postup. Držím Vám palce.

3 0
možnosti
Foto

Takže jsem postupoval podle vaší rady. Chvíli to běželo jako po drátkách a pak se vše vrátilo do starých kolejí. To znamená přihlášení pokaždé když chci komentovat nebo dát like.

0 0
možnosti
DH

Alespoň při tom přihlašování máte trochu času si rozmyslet zda Vám ta námaha a čas tímhle úkonem strávený opravdu stoji za to psát sem ty své neustálé bláboly.

...ale jak vidím tak jste vytrvalý a neúnavný a my čtenáři se s tím holt budeme muset smířit.

1 1
možnosti
DR

V Chromu už IDnes nefunguje. Přihlašujete se v něm stále dokola a nakonec už nejdou posílat ani příspěvky. Ale funguje Opera.

0 0
možnosti
LH

Smažte historiip procházení včetně uložených přihlašovacích údajů + cookies jinak se toasi nepovede udělat.... Zafungovalo na IE, androidu, Mozille.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,40
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz