Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LT

Nu, možná jsem pane Zieglere pochopil, kde je zakopaný pes v tom, že se mi dva neshodneme, kdo je viníkem.

Vy na to nahlížíte z normálního lidského pohledu, kdy prostě nebýt ruských útoků, tak se incident nestal.

Já se celou dobu na to snažil nahlížet pohledem mezinárodního práva s tím, že pokud je viníkem Rusko, pak jde o ruský útok na člena NATO a s tím spojené důsledky, nebo jde o nešťastnou náhodu způsobenou ukrajinskou PVO.

Takže to zkusím jinak. Shodneme se na tom, že z pohledu mezinárodního práva jde o nehodu způsobenou ukrajinskou PVO, která se stala při obraně země proti ruské agresi, ale z normálního lidského pohledu jsou viníkem Rusové, neboť pokud by nebylo agrese, incident by se nestal?

1 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz