Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

dutina

29. 4. 2008 12:17
Nejvíce

mě pobavily reakce dole ,dlouho jsem se tak dobře nezasmál.

0 0
možnosti
E

eNden

29. 4. 2008 11:59
Ačkoliv budu

určitě nařčená, že držím nějaké straně palečky, pak je opak pravdou. Mám problém vůbec vymyslet co s volbama. Ale k tématu. Vytržená věta z celého rozhovoru je dobrá tak pro ty, kteří se třesou aby si kopli. Víte proč tato dáma takto zahovořila ? Na co tím prádlem  reagovala ? (mimochodem to jí jenom ctí. Žena si má potrpět na dobré prádlo  a má-li na to, pak má holt prádlo dražší). Jste dobrý adept pro bulvární tisk. IDnes zprávu jsem nečetla, ale jestli jí podává způsobem jako vy, tak o nějakém seriózním tisku nemůže být řeč. Co mě fascinuje jsou takové příspěvky jako je tento, který přetlumočí denní tisk čtenářům tak, aby se dozvěděli jak mají na takovou zprávu reagovat.RvRvRv

0 0
možnosti
PN

Ftipnejj

29. 4. 2008 11:56
Foto

skoda , ze neni i foto

0 0
možnosti
  • Počet článků 3326
  • Celková karma 25,15
  • Průměrná čtenost 1805x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz