Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Dabi

12. 3. 2010 14:30
Naše

hymna je nejkrásnější, protože je naše, ty ostatní mohou býti maximálně krásné, nejkrásnější je jen jedna 

0 0
možnosti

Mojše

12. 3. 2010 14:38
Re: Naše

Budiž, ale to ještě neznamená, že by tou naší (a tudíž samozřejmě nejkrásnější) hymnou nemohla být nějaká jiná píseň.

0 0
možnosti
RJ

molok

12. 3. 2010 8:47
Naše hymna je jedinečná

právě v té záplavě pochodů a to co se týče nejen hudby, ale i textu. Poetika, která ukazuje v jednoduchosti krásu českých zemí, je mě daleko příjmější, než by byl případný pochod hrdiných Čechů.

0 0
možnosti
OS

osvetlik

12. 3. 2010 10:07
Re: Naše hymna je jedinečná

Souhlasím. Naše hymna je krásná.

0 0
možnosti
LK

kolcok

12. 3. 2010 8:00
hymna je diskriminující

Mě vadí na té naší hymně, že se tam opěvuje pouze země česká. Já jsem Slezan, žiju ve Slezsku, tak proč mám zpívat "...Země česká, domov můj..."

0 0
možnosti
PO

mojmír č. 1

12. 3. 2010 9:41
Re: hymna je diskriminující

smarja , aby ses nepo..... ja ziju v Karvine a nemam s tim zadne mindraky. Pak bys jeste zavedl horni Slezsko , dolni , vychodni a centralni :-/

0 0
možnosti
V

Vikina2

12. 3. 2010 5:09
Honzíku,

a znáš aspoň slova té slavné Marseillaisy? Možná by ses podivil, o jak dryáčnický a neurvalý text vůči ostatním národům jde. Vůbec bych se nedivil, kdyby za něj Francouze běžně fackovali, aby se jim v těch nafoukaných lebeních konečně rozsvítilo, že tudy cesta tedy nevede. Případně aby s nimi provedli přesně to, k čemu text jejich hymny vyzývá.

0 0
možnosti

Mojše

12. 3. 2010 14:36
Re: Honzíku,

Přesně tak. I když já sám bych asi uvítal přeci jenom trochu ráznější hymnu než je současná, Maseillaisa je fakt prostě moc. Rozhodně budu radši zpívat o hučící vodě a šumících borech než o "napájení polí nečistou krví" jako ti Francouzi

0 0
možnosti
W

WXYQ

12. 3. 2010 2:31
Škromach už zpívá oranžovou hymnu

Viděl jsem hodně, viděl jsem rodit křečka, studovat blbečka, ale rapovat Škromacha to jsem nepobral. Kam až jsou socky ochotný v předvolební kampanii zajít?

Běda naší zemi, jestli se tohle dostane do parlamentu!

ŠKROMACH FAKT RAPUJE!!

http://www.skromach.cz/item/zdenek-skromach-ty3msi-ziju-pro-budoucnost-my-sliby-plnime  !! !! !!

0 0
možnosti
TK

Tomas.Kubicek

14. 3. 2010 10:20
Re: Škromach už zpívá oranžovou hymnu

Není ho tam slyšet. :(

0 0
možnosti
ZV

fichifi

11. 3. 2010 23:33
To je tupol vrchosti,

zkuste se někdy opravdu zaposlouchat do hudby i slov. Naše hymna má v sobě tolik hrdosti, citu a lásky k zemi, kde mám kořeny. To, že někteří to nevnímají, má spíš vypovídací hodnotu o nich samých.

0 0
možnosti
TH

ydrhsamot

11. 3. 2010 23:06
Tak si nejsem jist

jestli to myslíte vážně, nebo je to ironie? Ano, naše hymna se liší od všech ostatních úderných pochodů nebo revolučních písní. Ale v tom je právě ta její krása. Tentokrát bez karmy. Rv

0 0
možnosti
AJ

astrudina

11. 3. 2010 22:53
Autore, vy jste hlupák!

Stačí, abyste byl chvíli vzdálen od vlasti a jakmile uslyšíte jen kousek melodie, začnete brečet. Kde domov můj?

Vy jste klasický příklad toho, jak v současnosti chybí vlastenectví a výuka vztahu, přináležení k vlasti ve výchově - od školy. Slováci dělají dobře,

Nebo jen prostě nemáte hudební sluch a delalo vám potíže hymnu ve škole zazpívat? A to bude asi ten hlavní důvod, že?;-D

0 0
možnosti
JH

nibor

11. 3. 2010 21:06
Všelék?

Jak vidno, nejdou se i tací, co si myslí, že bušení se v prsa a slovní bojechtivost jsou jakýmsi zázračným všelékem, že stačí složitv patřičně krvelačnou hymnu a rázem se celý národ posune k bezchybnému hrdinství. Takovým lidem - ideálním novým Evropanům dle bruselského mustru - nejenže chybí sepětí s dějinami, s tradicí, s minulými generacemi, lae ani pořádně neznají dějepis. Když srovnáme naše a francouzské dějiny, v obou najdeme okamžiky úchvatné, ispirující, ale i všední nebo přímo ostudné. Nezávisle na tom, že Francouzi by dle své hymny měli být konstantně neporazitelnými mistry světa, zatímco my se "spokojíme" s opěvováním krás země. V hymně to opravdu nebude.

0 0
možnosti
ZV

žluto

11. 3. 2010 20:15
tradice

Ctěme tradici!!!!Kam to přijdeme,když kdejaký novinář bude posuzovat úroveň státní hymny,která je ostatně především hudebním a literárním díem?[>-]!R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,73
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz