Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Paul Sulc

11. 3. 2010 19:05
Mate naprostou pravdu.

Ta ubrecenina je opravdu hrozna. Ale k ubrecenemu narodu, ktery si staleti stezuje jak mu druzi ublizuji, kdyz je sam tak nadherny a nikdy se nebouri, se docela hodi. Asi tak jako zadnice na hrnec. Takze zustane pri starem

0 0
možnosti
JH

nibor

11. 3. 2010 20:33
Re: Mate naprostou pravdu.

No, konečně je jasné, kdo autorovi dává karmu, zoufalci, co za každou cenu musí utrousit invektivy, jinak by v životě neměli žádnou radost:-). Což je divné, jsem myslel, že se budou spíše zabývat problémy svých nových vlastí, místo , aby se pořád nasáčkovávali do své (naštěstí pro nás) bývalé země.  Že já osobně bych cítil potřebu rejpat do hymny jiných národů, si představit nedovedu, byl by to nesmysl.  

0 0
možnosti
PT

terryzhor

11. 3. 2010 18:23
Návrh nové hymny

Panu autorovi by se možná líbila jako hymna písnička od Kabátů, kde se zpívá: dem a dem, celou zem rozkradem. Text je úderný a jako dělaný na dnešní společnost.

0 0
možnosti
PV

VerneP

11. 3. 2010 16:03
Zavidim Vam Vase problemy

Pane autore, kdyz se Vam nelibi Kde domov muj, tak si klidne notujte Odu na radost. To je ted totiz taky nase hymna. (A jestli neznate slova, tak si klidne notujte upravu zvanou Spartakiada)

0 0
možnosti
RJ

RaymondJachtaLuxusní

11. 3. 2010 14:20
tož mě se nejvíc líbí italská...

0 0
možnosti
W

whitewater

11. 3. 2010 13:45
Cíklere co kdybys sis našel nejaké devce,

ale ono s tim tvým ksichtem jde těžko, tak si aspoń 2x denně omývej přirození vlažnou vodou

0 0
možnosti
MM

captain cook

11. 3. 2010 14:14
Re: Cíklere co kdybys sis našel nejaké devce,

tohle vypada jakoby z tebe mluvila zkusenost a doporucujes jinemu, co pomohlo tobe

:-D

0 0
možnosti

Přiměřeně rychlé šípy

11. 3. 2010 12:53
My jsme na rozdíl od Francouzů

holt nevyslali bataliony na Rýn ani nikam jinam, aby něco dobývali a někomu dalšímu otravovali život.

 Ale to není myslím nic, za co bysme se měli stydět.

Naše hymna prostě opěvuje místo kde žijeme, to mi připadá v pořádku. Nevím, proč bychom měli v hymně vyhrožovat ostatním.

BTW, Kde domov můj není dotaz, ale uvedení místa, o kterém se dál zpívá.

0 0
možnosti

Přiměřeně rychlé šípy

11. 3. 2010 12:53
Re: My jsme na rozdíl od Francouzů

dobývaly, tam mělo být

0 0
možnosti
JD

gagaryn

11. 3. 2010 12:46
***

Mě se nelíbí červená barva na semaforu. Uráží mě to. A zelená je ještě horší. Proč zrovna na zelenou. O oranžové nemluvě. Změňte to !

0 0
možnosti
N

notebook.r51

11. 3. 2010 14:24
Re: ***

To už zkoušeli za předsedy Maa to v rámci kulturní revoluce otočit,

Go! na barvu revoluce. Neujalo se.

0 0
možnosti
JK

MirekK1

11. 3. 2010 11:00
Konečně to někdo řekl nahlas

Mluvíte mi z duše, ten cajdák je fakt příšerný. R^

0 0
možnosti
H0

hasmen 01

11. 3. 2010 12:24
Re: Konečně to někdo řekl nahlas

Jakou hymnu byste tedy doporučoval?

0 0
možnosti
JN

Já, Claudius

11. 3. 2010 10:20
Pane Zieglere

odstěhujte se někam hodně daleko.

0 0
možnosti
A

anti-multi

11. 3. 2010 9:55
To je na povazenou

Ceska hymna mi nahani slzy do oci, francouzska me naplnuje odvahou a nadsenim.  Marseillaise je pro nas narod prilis bombasticka. Kde domov muj se naramne hodi k breceni do piva a to je Cechum vlastni.  Proc se vydavat za nekoho jineho?

0 0
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,71
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz