Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IK

Tonda K

11. 3. 2010 9:42
Slotu na vás

Máte štěstí, že nebýváte o nějakou stovku kilometrů východněji.

To by si vás pan Slota "vychutnal"!!!!!!

0 0
možnosti
PK

PK66

11. 3. 2010 9:38
Doporučil bych autorovi

poslechnout si naši hymnu v podání 4tetu Jiřího Korna.

A nevím, co je špatného ve státní hymně opěvovat krásu země, které se týká. Nejsme v tom sami ...viz třeba Norsko. ;-)

0 0
možnosti
ML

Vytržená mandle

11. 3. 2010 8:50
KDE DOMOV MUJ NENI OTAZKA!

Děláte si srandu? "Kde domov můj" není dotaz, "kde bydlím" !

TAM, KDE JE DOMOV MUJ, TAM VODA HUCI .....

TAM, KDE JE DOMOV MUJ, TAM BORY SUMI ..

IDIOTE! 

0 0
možnosti
WW

sluni-sluni

11. 3. 2010 8:55
Re: KDE DOMOV MUJ NENI OTAZKA!

to je v současné době taková móda - pohanět české, vyzdvihnout to "cizí" - cizí je prostě lepší, k tomu takováhle frapantní neznalost české hymny :-/

0 0
možnosti
S

strycek+Joe-

11. 3. 2010 8:22
Na geniální sovětskou hymnu česká hymna nemá

, myslím si, že je však třeba ctít tradici a nic neměnit. Nejcennější na naší hymně je zejména to, že je již velmi stará, klasická a tradiční.

0 0
možnosti
MM

captain cook

11. 3. 2010 9:32
ci chleba jis, toho pisen zpivas

to vis strejdo Joe, ty potvrzujes ceske prislovi a zpivas pisen toho, kdo ti dava chleba.

Pokud mas ceske obcanstvi, jsi jen obycejny vlastizradce.

0 0
možnosti
JK

vokoun6

11. 3. 2010 5:59
trapny plagiat???

Autor jen prezvykuje jiz to co bylo jednou receno v clanku ktery vysel pred cca. 14 dny v LN... RvRvRv

JInak bych nasi hymnu rozhodne nemenil, uz kvuli jeji apoliticnosti. [>-] Kdyz v cinske se zpiva tom nebyt otroky nebo sovetske o "svobodnych" republikach musim se trpce  pousmat nad smyslem autoru pro absurdno

0 0
možnosti
L

Livrak

11. 3. 2010 5:34
Proč si furt na něco stěžujeme ?

Článek je hnus, naše hymna je jedna z nejhezčích. Rv

0 0
možnosti
RJ

RaymondJachtaLuxusní

11. 3. 2010 14:24
Re: Proč si furt na něco stěžujeme ?

do špičky má daleko = Bože chraň Královnu, Giovenessa, Marseillesa, Deutschlad, Deuschlad... potažmo "Zachovej nám Hospodine", ty si vždy rád poslechnu.:-)

0 0
možnosti

Petr Štěpán

11. 3. 2010 0:27
Nesouhlasím

Já striktně nesouhlasím. Česká hymna říká, že je u nás krásně... francouzská se mi nelíbí. Text je hnusný, hudba ujde... ale melodii mají většinou všechny hymny pěknou (ruská je pěkná, na God save the Queen něco též je... i když Rule, Britannia! je asi hezčí).

Nevím proč měnit hymnu - tato má tradici, váže se k obrozní. Nepřijde mi nějaká zbabělecká. K čemu údernou hymnu? Jsme snad fašistický stát? Naše hymna je krásná, jako naše zem... nač chtít Himaláje, když máme Krkonoše. Vlasti zdar! Vlastenci.cz [>-]

0 0
možnosti
MM

captain cook

11. 3. 2010 6:21
Re: Nesouhlasím

ruskou absolutne nesnasim, nenavidim. Sice ma novy text, ale melodie je stara okupantska hymna. Kdykoliv ji slysim hrat na TV, prehodim na jiny kanal. Blijak!!!!!

0 0
možnosti
DN

Englishman

10. 3. 2010 22:50
Česká hymna je písní ustrašených zbabělců

Takže sedí. R^ Neměnit!

0 0
možnosti
JL

yjy

10. 3. 2010 22:45
Hymen

Nevím, má každý stát USA svou hymnu ? Má smysl budovat EU ? Nebude to brzy jedno ? Naštěstí nejsme čobolové (jejich vládní nacionalistická garnitura), vždy jsem měl Slovensko a Slovenky rád, ale ještě že jsme se jich zbavili .

0 0
možnosti
E

EWCZ+

11. 3. 2010 12:28
Re: Hymen

Ma svou pisen a ma i statni kvetinu nebo zvire.

0 0
možnosti
VT

marvinka

10. 3. 2010 22:39
Jéje

tak to mě překvapuje, kolik lidí nemá rádo naši hymnu. Já ji ráda mám, líbí se mi, neměnila bych. Jak melodie, tak slova.

Napadá někoho nějaká jiná píseň, která by byla naší hymnou? Mě nenapadá, ráda zjistím, co se Čechům tedy líbí..8-o

0 0
možnosti
ŠM

s(h)arka

11. 3. 2010 9:08
Re: Jéje

mě se taky líbí ta, co máme...ale takovej Landa a ktož sú boží bojovníci v jeho podání....

0 0
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,65
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz