Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

No aby to hlavně nedopadlo tak, že za 2 Kč vyrobíme za 1Kč jim to prodáme a zbytek zaplatíme  v oze a podobných nesmyslech.

Jinak nápad je to určitě dobrý jen ho je potřeba uchopit za správný konec.[>-]

1 0
možnosti
PK

P25e57t14r 88K46o90l10á41ř

26. 2. 2014 12:14

V Maďarsku už jednu jaderku rozšiřuje ruská firma co má zájem o dostavbu JET. Moje řeč autore, jakmile dílo dokončí, může nastoupit u nás.R^

0 1
možnosti
JZ

V Maďarsku se ještě nepracuje, jste neinformovaný. Ale Polsko rozhodně Rusku firmu k dostavbě nepustí. A JETE by měl dostavět ten, kdo dá lepší nabídku.

0 1
možnosti

co to má společného s komunisty ;-D? Pokud vím, tak jaderné elektrárny nejsou komumnistickým výmyslem...

3 0
možnosti
JZ

Jaderné elektrárny fakt nemají s komunisty nic společného.;-D

0 1
možnosti
JH

Je to sice neuvěřitelné,ale dnes s Vámi naprosto souhlasím! ;-) Dokonce ani slovo o zlotřilých komunistech,kteří u nás násilně jaderné elektrárny nainplantovali...

2 0
možnosti
DP

D90a25d72a15k 19P32e52t69r

26. 2. 2014 12:00

Pane autore, vám nevadí, že s Temelínem si začali komunisté. Při vaší nátuře, jsem na rozpacích, zda to myslíte vážně.

2 0
možnosti
  • Počet článků 3326
  • Celková karma 25,02
  • Průměrná čtenost 1805x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz