Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zločinci jsou většinou ti, co mačkají ty spouště, ne ti co jim veleli.  Proto stavět pomníky zločincům také nepovažuji za dobré.  Ale nemám nic proti lidem, kteří je na své náklady budou stavět a udržovat.

1 1
možnosti
BM

Předběhl jste mne, přesto dík za připomenutí. A mimochodem, nějak si nevzpomínám, že by měli pomník ti, kteří během srpnových dnů přišli o život.... A ani ti, kteří přišli o život o rok později v srpnu 1969 - Dana Muzikářová a Stanislav Valehrach.....

7 0
možnosti
JC

Na olšanském hřbitovu jsem nikdy nebyl a tak nevím přesně, oč jde.

Jde-li o pomník nad ostatky nějakých ruských vojáků (aspoň jednoho), vztahuje se na něj ochrana mezinárodní smlouvy o válečných hrobech.

2 2
možnosti
BM

Jedná se o PAMÁTNÍK nikoli pomník těch příslušníků RA, kteří přišli nějakým způsobem o život při INVAZI v srpnu 1968 tedy nikoli ve válce......

4 0
možnosti
Foto

A proč ne? Jako přípomínka vítězství nad padlými okupanty, určitě. A kolik jsme jich vlastně pobili?

2 1
možnosti
BM

Především tito vojáci zahynuli při různých nehodách jako bouračky či neopatrné zacházení se zbraní. Byly i sebevraždy......

3 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,16
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz