Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J51a25n 81H28a33n16á92k

2. 10. 2014 13:09

Asi bylo naivní očekávat od proruských (prototalitních) stoupenců pochopení pojmů jako svoboda slova, soukromý subjekt a osobní odpovědnost v demokratickém státě.

Fojtík a další mystifikátoři se uvařili ve vlastní šťávě a když vidím ty reakce, musím přiznat, že jim to přeji, protože ta nebetyčná drzost hovořit o demokratických hodnotách v rámci proruské rétoriky, kde je opozice tvrdě kriminalizována (mírnější řešení), je buď známka značné hlouposti nebo extrémně křivého charakteru.

A to nehodlám rozebírat fakt, že všechno, co si zdejší prorusové nárokují, do posledního písmenka sami nedodržují.

Za článek karma samozřejmě R^ (a doufám, že uvařených bude přibývat).

5 1
možnosti
JB

J96a16n 60B56a61r60t60o80ň

2. 10. 2014 12:59

V zásadě s vámi souhlasím, jen si dovoluji podotknout, že blog je přeci jenom odlišný typ komunikace. Více bych souhlasil s tím, kdyby každá "fojtíkovská lež" byla doprovázena poznámkou o tom, že se o prokázanou lež jedná a po třech lžích by byl onen dotyčný zbaven možnosti na týden uveřejňovat svůj blog na veřejném fóru, opět tři lži a čtrnáct dní atd. Bylo by to náročnější, to uznávám, ale i to by pomohlo. Úplný zákaz blogu mi přijde jako příliš agresivní zásah. A navíc, všichni tu na blogu máme sami sebe dobře přečtené a víme kdo je kdo.

ZdravímR^

4 0
možnosti
PR

To by toho moc nenapsal,jeden blog za 14 dni:-) osobne me nevadil bral jsem ho jako bavice,spis si myslim ze se ulevi jemu v posledni dobe me pripadal dost emocne vypjaty.

1 1
možnosti
FB

Obávám se, že určitá skupina lidí tohle není schopna nebo ochotna pochopit...

3 0
možnosti
MP

I Dnes je pravdivý plátek? A zveřejnuje všechno? Příliš černý humor.;-(

3 4
možnosti
JZ

iDNES samozřejmě nezveřejňuje všechno, stejně jako Haló noviny. To je snad jasné.

3 1
možnosti
SB

Pane Zieglere, já Vaše příspěvky shledávám vždy buď velmi dobré, nebo naopak velmi stupidní. Málokdy máte příslěvek průměrný.

Nyní co slovo, to perla. Dostal jste ode mne karmu.

Ale moc se netěšte. Stejně, jako jsem schopen Vás pochválit, když si to podle mého názoru zasloužíte (tedy v tomto případ), tak budu příště schopen Vám to natřít, zveřejníte nějakou hloupost (opět podle mého názoru).

2 0
možnosti
MK

Honza je prostě Honza. Někdy je jako buldozer co vjede do záhonu fialek vybírat plevel :)

1 0
možnosti
JV

Myslím, že vás po tomhle konečně zařadí do VIP;-D

1 0
možnosti
JZ

Já nestojím o to, být zařazen do VIP, ale bráním soukromé podnikání.:-)

2 1
možnosti
  • Počet článků 3326
  • Celková karma 25,14
  • Průměrná čtenost 1805x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz