Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

No a máme zde opět dalšího ekonomického experta. Snad jste se alespoň červenal pokud jste psal tyto nebohé ekonomické úvahy.

3 3
možnosti
MD

Rikate hop na dvoumetrovou latku a jeste jste si ani neobul tretry. Ale hopu jsme uz historii slyseli hodne. A cim hlasitejsi hop, tim vic 'rincela' spadla latka.

2 6
možnosti
Foto

Souhlasím s Vaším článkem. Dal bych i jako jistou nástavbu to, že se v dlouhodobém pohledu vyplatí být s pevnými morálními zásadami a neměnit je jako korouhvička. Vámi uvedené Švýcarsko je dobrým příkladem.R^

16 4
možnosti
PK

Pane Vodvářko, přiznám se že jsem asi jiné politické krve, byť prozápadní, ale Švýcarsko je jenom jedno, neopakovatelné, z různých důvodů. Ruský Medvěd si tam strká prachy, rodiny, relativní chudáci jsou nebo byli ve Varech. My v tom musíme jen šikovně bruslit, bohužel.

1 0
možnosti
PK

Víte, i já jsem stále stoupencem Západu, ale na Vás mi vadí způsob uvažování - fujtajblové ruské tramvaje jako důkaz ubohosti apod. Vy asi chcete Rusko zbídačelé na kolenou, a nějaký Putin II. přijde nějaký Západ odprosit. Mám však pocit, že se to nestane. Chceme příliš rychle "zavést" náš režim v těchto končinách - Rusko a okolí - a to nepovažuji za moudré. Stejně jako vzít Erdogana do EU, když už je v tom NATO.

8 5
možnosti
MT

A vy zas chcete aby se Putin stal reditelem sveta, a my se na to jen mlcky divali a drzeli hubu ??

7 2
možnosti
ZB

Karma.Rubl podložený zlatem vůči bezcennému hadru dolaru neustále klesá.Už ztratil třetinu hodnoty. Vysvětlí mi to nějaký rusofilní ekonom...?;-)

11 4
možnosti
PK

Je to složitější, ale dolar je světová měna number one. A tam ten první bere s nadsázkou hodně. Ale hlídá si to - když chtěl např. chudák Kaddáfí "zlobit", tak jsme ho pod rouškou arabského jara odkráglovali.

8 1
možnosti
  • Počet článků 3326
  • Celková karma 25,14
  • Průměrná čtenost 1805x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz