Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Jak to vypada na Krymu nevim, nebyl jsem tam. Zato ale vim, ze presne to co popisujete probihalo na Ukrajina po Majdanu. Prisla tlupa ozbrojenych lidi a jmenem "cehokoliv", bez soudu, bez zakona vam oznamili, ze to co bylo vase, je ted jejich. Policie tyhle pripady neresila. Toto probiha stale, ikdyz v uz ne v takovem rozsahu. Zaryte antimajdanisty ale musim ubezpecit, ze pred Majdanem to probihalo taky (poskozenym nucenymi prodeji  samozrejme ani dnes nikdo nic nevrati). Takze Ukrajina a Rusko jsou vetsimi "bratry" nez jsou mnozi ochotni pripustit.

9 1
možnosti

Tak to určitě, rusko na UA zanechalo nehezké dědictví.

2 2
možnosti
Foto

Je to smutné. Ale pořád mohou hlasovat nohama, až (Novo)Rusko připojí koridor ke Krymu, cesta ven se uzavře.

1 1
možnosti
Foto

To je pravda. Ale muset utíkat odněkud, kde jsem si postavil dům, prožil dětství, mám známé, oblíbená místa .... . Prostě emigrace se všemi negativy. A proto je nutno dělat vše pro to, aby ti Rusové už dále opravdu neexpandovali ani o krok, aby k těmto tragédiím už nikde nedocházelo.

4 5
možnosti
MT

Takove zpravy ale stabilite rublu nepridaji.

1 0
možnosti
PS

Zrovna takove zpravy s rublem nepohnou ani  o kousek.Jednak to neni nic noveho, jednak lidem, jejichz nakupy a prodeje hybaji s menama, jsou takove zpravy lhostejne.

1 1
možnosti
ZH

Bitka pod článkem že kterého je čerpáno (opsáno) se už dávno odehrála.

A co se na Krymu děje, nemůže nikoho překvapit, kdo sleduje, ví kdo to osvobození vedl. Kam ruská noha vstoupí 100 let tráva neroste.

8 3
možnosti
PH

Nic nového pod sluncem, bohužel děje se to i u nás a s požehnáním justice.

6 2
možnosti
Foto

Aj, aj, to od Kremrolí schytáte. Uvidíte, že budou argumentovat:

1. Co říká ČT je lež. 

2. Ale podívejte se, co se děje v USA ...

Nikdo vám nenapíše žádná fakta ke Krymu. 

Za mě karma R^.

14 3
možnosti
JZ

J64a40n 62Z20i38e80g12l19e66r

19. 12. 2014 16:34

Děkuji. Jinak já s tím počítám a kremrolemi se bavím. ;-D

7 4
možnosti
  • Počet článků 3326
  • Celková karma 25,44
  • Průměrná čtenost 1805x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz