Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Četla jsem před časem blog jednoho motorkáře, jak projel pobaltské země, Rusko a Ukrajinu. Moc zajímavé postřehy. Jeden z nich byl, že dost Rusů, kteří náhle zbohatnou, mají takový ten Bohúšovský vidlácký syndrom (Kurvahošigutentag). Tak tihle přijedou asi k nám, ti obyčejní zůstanou doma (a  nejsou to prý vůbec špatní lidi, naopak). 

Já znám jen tři Rusy, kteří v našem městě přes třicet let žijí - doktorku, učitele a učitelku. Nejsou to mí přátelé. Jsou to lidé velmi ušlechtilého chování.Tuhle jsem v Brně náhodou seděla na obědě poblíž dvou ruských kluků, asi VŠ. Gentlemani. Takže Rusové jsou tací i onací.

Krumlováci by si měli zajet do Teplic a možná by koukali.

Byla jsem jednou na dovolené se skupinou lidí z našeho města, čtvrtina  totální burani.

9 0
možnosti
JR

J40a68r29a 48R65a47n26k

21. 1. 2015 1:27

Fantasticy, pani Pokorna....temer na prestehovani do Ruska;-)

0 4
možnosti
LC

Ježíšmarijájosef, to je síla. Ale jinak, asi před třemi lety, v Itálii. Jak já se styděl za ta česká hovádka co tam autobus přivezl do protějšího penzionu, že jsme s manželkou venku a v hospodě spolu mluvili jen anglicky. A tolik peněz, jako rusáci, teda do běhu nepouštěli ani náhodou.

8 0
možnosti
JE

Minuly rok jsme byli s manželem v našich lázní a ubytovali jsme se tam  v nejlepším hotelu. Rusy tam po špatných zkušenostech už neubytovávají. I když je pravda, že jich po městě chodilo dost. A že jsou  arogantní můžu jenom potvrdit.

4 0
možnosti
AS

A50d87a42m 38S24t50a66v12a

20. 1. 2015 21:23

"Rusy u nás v Krumlově nechceme...": Když tam chcete Araby, prosím. Ale rozhodně nemám nic ani proti Rusům, ani proti Arabům. Nejsem ten, jak nás opakovaně označoval Václav Havel, xenofob. Měl jsem mu to za zlé, ale teď už ho chápu.

2 2
možnosti
JZ

Zajímavá logika, když nechceme Rusy, tak chceme Araby. To jsem nevěděl. :-D

0 0
možnosti
Foto

Mohli by si tedy do Krumlova pozvat dánské a švédské studenty.

Ti ukázali v Praze, jak se umí dobře chovat.

15 0
možnosti
JZ

Mladí si holt občas zadovádí, ale u dospělých je to horší. Ovšem logika, že když se jedni chovají špatně, tak si tam máme pozvat i jiné, co mají problémy, je poněkud podivná. ;-DV Českém Krumlově stojí o slušné a příjemné návštěvníky. To je celkem pochopitelné.

0 0
možnosti
PS

ještě napište, že jim vždy plivnete hrdinsky do polívky. EU

16 2
možnosti
JR

J34a81r54a 91R90a18n75k

21. 1. 2015 1:40

sorry, to plus Vam nepatri, pane Sykora

1 0
možnosti
PS

není nakonec buranem hostinský ? [>-]

12 1
možnosti

Není. Popsané chování naprosto přesně odpovídá tomu, které jsem osobně zažila ve Středomoří. A které je vidět jak v Praze na Vinohradech, tak třeba také v Los Angeles.

6 2
možnosti
PS

Nevám, zda li bych chtěl Vaši restauraci navštívit. Host je pro vás otravný hmyz ? V

6 0
možnosti
Foto

Kolega Ziegler, známý lovec nevychovaných turistů.

7 0
možnosti
PS

host jako host, třeba Turek, znělo ve Švejkovi

3 0
možnosti
  • Počet článků 3326
  • Celková karma 25,14
  • Průměrná čtenost 1805x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz