Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J46a61n 74M45o52l23n82á13r

20. 4. 2015 17:36

Rusové se strašně chlubí, jak Evropu dobývali tedy osvobozovali, ale že to byli i oni,co ji zavinili a s Německem si rozdělili Polsko už nějak nemluví.Nebýt demarkační linie, tak by sem tihle mongolové nemusel houfně jet a dobývat a byli by jsme z větší části (a to mnohem dříve) osvobozeni US armádou. Zemřelo by i méně lidí. Hlavně že komunistická propaganda nám neustále omílá bombardování američanů. To sověti dělali i v době míru........

https://hloubkari.wordpress.com/2013/02/06/651907-aktualizovano-nasledkem-sovetskych-naletu-v-poslednich-hodinach-valky-zemrelo-vice-nez-1300-lidi/

10 3
možnosti

Sdělte mi prosím, kterou část Polska ukořistili Rusové. Hlavně mi prosím, sdělte, kterým státům dnes tato ukořistěná území patří.

3 9
možnosti
  • Počet článků 3326
  • Celková karma 25,15
  • Průměrná čtenost 1805x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz