Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PT

P93e81t85r 24T86o37m21e32k

29. 7. 2015 20:02

Macku ty jsi vlastizrádce.

6 5
možnosti
Foto

Tak velký jako Píka a Horáková?

4 3
možnosti
Foto

Důkazy je třeba hledat v oblasti fyziky, nikoli na poli propagandy.

3 10
možnosti
VK

myslíš ruské satelitní snímky?

6 5
možnosti
MT

Také jsem byl dost negativně poznamenán ruskou politikou, ale dnes vidím, že Rusko není SSSR. Dost mám pochybnosti o vyšetřování MH 17. V jiných podobných případech po nalezení nepoškozených datových shránek byly zveřejněny záznamy během několika hodin max dnů. Pád Airbusu v Alpách ! Ze zcela zdemolovaného letadla a silně poškozených schránek se po několika hodinách vědělo co se dělo v kokpitu. Ale tady je záhadné mlčení.

7 5
možnosti
VR

Záhadné mlčení?  Taková  vyšetřování trvají běžně několik let. Při nehodě v Alpách byl jasný viník i to, co nehodu způsobilo ...

3 3
možnosti
Foto

I24v13a82n 84M36a65r39e27k

29. 7. 2015 19:40

!!Přesně to samé si myslím i já p.Ziegler. Buď ho sestřelili Rusové a nebo Ukrajinci .Jeden z nich nemluví pravdu a ten druhý je potichu,že ? ! Teď už jen zbývá zjistit který je který a "jsme doma". Jak jednoduché ? ! ? ! 8-oR^!!

2 0
možnosti
PLB

No jasné jako facka to není, ale je to určitě nejpravděpodobnější vysvětlení a vždycky bylo.

0 0
možnosti
Foto

no ale kdyby přecejen byly pochybnosti...byl jsem to já.:-)

2 0
možnosti
Foto

a co ti Číňani v tom videu? ;-D

0 0
možnosti
Foto

u nás se potuluje taková divná parta, v noci nás otravujíou bouchacíma kuličkama, ale kdo  ví, možná jenom taktický přesun;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 3323
  • Celková karma 25,51
  • Průměrná čtenost 1807x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz