Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

nebude to tím že Rusku do toho s kým má a nebo nemá Sýrie mírovou smlouvu v podstatě nic není? 

Podle mne by nějaký tlak Ruska na to aby Sýrie uzavírala nějaké dohody byl nepřiměřeným zásahem do suverenity nezávislého státu...

a nebo ne? V případě Ukrajiny to tvrdíte tak proč chcete aby Rusko tlačilo v něčem na Sýrii?

Já osobně zastávám názor že žádný stát na planetě by se neměl nijak vyjadřovat k vnitřním záležitostem jiného státu. 

Stát se mimochodem vyznačuje suverenitou - a ta by měla znamenat že jiné státy nemají nad daným územím žádný vliv ani kontrolu. A že zákony a pravidla v daném státě jsou výhradně interní věcí daného státu do které nemá nikdo z venčí co mluvit.

4 1
možnosti
RH

Jako že by neměl nikdo strkat rypák do toho, co si dělá Hitler doma s Židama? :-(

2 1
možnosti
Foto

Oslava kolektivní viny jak vyšitá.

3 1
možnosti
RN

vynikajici a pravdivy prispevek, dodavam, syrska a palestinska okupace libanonu znamalenala 900 000 uprchliku , z toho 600 000 maronitskych krestanu, 144 000 mrtvych, z toho 100 000 krestanu, na trimilionovou zemi sakra dost.

o ruskych valecnych namornich zakladnych latakija - tartus se nemluvi dodnes..

karmaR^R^R^ 

od bolseviku to ovsem krute schytas, autore:-)

4 1
možnosti
  • Počet článků 3326
  • Celková karma 25,15
  • Průměrná čtenost 1805x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz