Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

K31a75r75e21l 10V85o35v23e74s

29. 8. 2015 20:52

No tak se riti, no a co. Hlavne aby to od nich neokoukala EU.

2 0
možnosti
VM

Je otázka,jestli je to dobře,mohou toho zneužít extrémisté(Žirinovskij a spol),a pak bude průšvih.Můžeme si o Putinovi myslet co chceme,ale není takový blázen,aby rozpoutal válku proti NATO,srovnávat ho s Hitlerem je nerealistické,tím netvrdím,že je to lidumil.Jenže politika je o volbě menšího zla.

0 3
možnosti
AS

A89d86a63m 48S86t38a37v29a

29. 8. 2015 20:46

"...Rusko se řítí na dno...": Přesně takhle psávalo Rudé právo o USA. A my se za břicha popadali..... Fakt tu píšete jak ta bolševická propaganda!!!

11 4
možnosti

Zajímavé,, psávalo to Rudé Právo a dnes se v předpovědí krachu USA a "bezcenného dolaru"  předhání proruské a bolševické weby a lidi jako vy...

7 2
možnosti
Foto

I37v26a21n 10M29a37r40e55k

29. 8. 2015 20:34

!!Zřejmě jste p.Ziegler na rozdíl ode mě "jasnozřivý" protože já ač mám 100%-ní zrak nic takového nepozoruji ! Pochybuji ale, že byste mi něco podobného řekl při osobním setkání ? ! 8-oRv

8 10
možnosti
MS

A to jako proč ? Že byste mu ručně vysvětlil, že nemá pravdu ? :-P

6 2
možnosti
JF

Přesto, že nám Rusko kape na drasticky nízké ceně ropy tak našich cen benzínu jakoby se to netýkalo ani jiných cen, které se odvíjí od ceny ropy. Že by neviditelná ruka trhu ;-D;-D;-D;-D;-D

4 4
možnosti
VK

Včera jsem tankoval naftu za 27,50. Kolik to bylo před rokem?

3 0
možnosti
MP

Možná se řítí nebo už je dokonce v ..ti. Mně spíš zajímá, kam se řítí Německo, to by nás stáhlo ke dnu nabeton.

15 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

TG

Vzpomněl jsem si na slova izraelského vojenskěho historika Martina Van Creveda, který někdy na začátku tohoto tisíciletí řekl: máme prostředky a schopnosti vzít celý svět s sebou. A ujišťuji Vás, že se to stane dříve, než Israel zanikne. 

Jak myslíte, že zareaguje  RF , nukleární velmoc , zahnaná do kouta? 

 A tak bych Doporučoval Vaši radost trochu krotit !

9 2
možnosti
Foto

Ne, ty schopnosti Izrael sám nemá.

Ale, že by při použití jeho jaderných zbraní došlo možná k 3. světové válce, tak to ano.

Svým způsobem šest nábojů v revolveru Gavrilo Principa spustilo, ale nevyvolalo 1. světovou válku.

4 2
možnosti
PK

P93e34t43r 43K85o73l72á72ř

29. 8. 2015 19:33

Jsem rád že jsi rád a máš z toho radost.

1 1
možnosti
OJ

Ale no tak buďte rád... :-/

1 0
možnosti
Foto

Co na to říct? Snad jen citát z Hemingwaye. Nikdy se neptej komu zvoní hrana, protože zvoní i tobě.

19 4
možnosti
Foto

Ano, velmi správně vybraný citát, pane Bicero.

10 5
možnosti
  • Počet článků 3324
  • Celková karma 25,21
  • Průměrná čtenost 1806x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz