Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Opet a zase ruska linka?

5 2
možnosti
Foto

I31v90a27n 71M68a88r32e53k

26. 10. 2015 18:49

Nejvíc se mi v tom blogu líbí "myšlenka" . . . . . "MY !!! normální lidé si však myslíme". . . . . Tak nevím do "čela koho jste se p.Ziegler postavil, já v tom houfu zcela jistě nejsem, a krom toho to vypadá že to je jen  Váš další "výtvor" stvořený v lihovém opojení ? !  ;-(

11 12
možnosti
JF

Máš recht, Marek-u. Do houfu normálních lidí zcela určitě nepatříš, Ivánku...;-D;-D

9 6
možnosti

A88n18n48a 17Č92e40r74n23á

26. 10. 2015 18:47

Rusko je stále koloniální mocnosti a nyní navíc opět opupantem. Rv

11 5
možnosti
VV

Na Kavkaze take jeste porad.

2 1
možnosti
JK

Rozpad SSSR byl samozřejmě tragédií pro řadu zemí a Gorbačov, který jej zavinil a řídil by měl být postaven před mezinárodní soud. [>-]

1 15
možnosti

No tak to hlásá soudružka učitelka Semelová už celou řadu let. Vidíte, pane Kroupo, jak jste se to hezky naučil, bravo. :-)

P.S.: A tu vlajku České republiky jst si dal za příspěvek, prosím, proč ? Stýská se Vám po okupantovi ?

9 3
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,16
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz