Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já si myslím, že EU má pravdu, protože má pravdu vždycky.

1 0
možnosti
KC

Spíš bych řekl, že EU zase nemá pravdu, protože ji ani nikdy kvůli žalářování členů mít nemůže.

1 0
možnosti
Foto

Ten návrh evropskou solidaritu buduje. Buď jsi solidární a nebo pro Tebe není v tomhle klubu místo. Přijde mi to srozumitelné a legitimní.

2 14
možnosti
Foto

To je pravda, pořádek a kázeň musí být.

3 0
možnosti
JN

J79o84s78e75f 88N96i93k15l

28. 5. 2016 18:27

...ano, jsou země (členové EU) první kategorie, pak dlouho nic a pak ty, do které patří i ČR, ale to přece víme dávno...

9 0
možnosti
JL

Samozřejmě je nesmysl přistupovat na kvóty, tok migrantů totiž bude v 21.století neustálý a bude sílit. Hajzlíci v Bruselu to dobře vědí. Zřeknou se Češi dotací? To by byl frajeřina u tohoto zlodějského národa. :-):-):-):-)

7 1
možnosti
Foto

Pravda. Frajeřina by to byl a na to mi, zlodejsky narod, nemáme.

1 1
možnosti
  • Počet článků 3326
  • Celková karma 25,15
  • Průměrná čtenost 1805x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz