Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I25v31a29n 83M56a96r25e58k

2. 6. 2016 19:46

P.Jene dobrý večer . Při vší úctě k Vám před časem jsem Vám ve vší slušnosti napsal že mi připomínáte legendární tibetský modlitební mlýnek a znovu mě v tom utvrdil Váš dnešní "blog" . Stejný jste totiž pracně vyrobil 14.srpna 2015 a pověsil jej zde v čase 16.28 hod. Přitom dnes jste si mohl pošetřit čas a dát tu na něj jen odkaz a měl jste vyděláno.

Jinak při procházení galerie Vašich blogů mě nesmírně zaujaly jejich názvy, ty se jednou stanou pokladnicí toho co vše se dá vymyslet díky Vám a českému jazyku, nezbývá než před vašim nadlidským úsilím hluboce smeknout .R^

14 7
možnosti
MP

Ono se to tak nějak ví, že část ruské společnosti je ovlivňována nadměrnou konzumací alkoholu a tam to jde pak s domácím násilím ruku v ruce. Je dobře, že jste zmínil historický fakt, jak velký vliv na celkové zhrubnutí ruské společnosti měly tatarské vpády. Obávám se, že stejně neblahý vliv bude mít na západní společnost vzrůstající podíl islámské kultury. Ono se to dlouho bude maskovat tou tzv. korektností a stejně jako v Rusku se často argumentuje tím, že do rodinných záležitostí nikomu nic není. Připomenu jen ženskou obřízku, vraždy ze cti, cudné oblékání žen a dívek, odpor ke smíšeným sňatkům (radši si dovezou nevěstu z původní vlasti).

Takže Rusko můžeme v tomto směru kritizovat a cítit se jakoby "lepší" společností, ale zase si nezapomeňme ty naše vymoženosti hájit a dobře se dívejme, komu dovolíme náš kulturní prostor sdílet. Tak nějak se mi zdá, že naděje na zkulturnění a zjemnění Ruska je pořád daleko větší, než doufání v kulturní asimilace té záplavy z Afriky či muslimských zemí.

13 4
možnosti
JZ

Muslimská záplava hrozí i Rusku.

0 0
možnosti
MS

Pane Zieglere, nebýt Ruska, neměl byste o čem psát a musel byste si vymyslet jinou hrozbu.

11 9
možnosti
MB

To vypadá taky na paranoiu...

9 6
možnosti
MS

Přečetl jsem pouze začátek. Pan Ziegler asi neví, že původní jméno cara Petra III bylo Karel Petr Ulrich Holštýnsko-Gottorpský, a do Ruska přijel ve svých 14 letech. Ale už ten tehdy věděl, že v Rusku se ženy bijí!

6 5
možnosti
JZ

Byl synem ruské carevny Anny Petrovny Romanovové, dcery Petra Velikého. A jinak je Vaše poznámka nepodstatná pane Svobodo.

6 3
možnosti
MV

Sluníčkář Ziegler skočil na primitivní protiruský hoax. Kdyby někdo něco podobného řekl třeba o imigrantech, tak jej budou stíhat za podněcování nenávisti.

Zakročí Pelikán nebo zase platí dvojí metr, kdy sluníčkáři mohou beztrestně lhát o sto šest?

14 14
možnosti
DD

jj není nad dvojí metr

5 2
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,66
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz