Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to jsem fakt zvědavá, jak Nato bude chránit ostatní před svou vlastní agresí R^ - tady větší agresor než NATO není, to vám autore ještě nikdo neprozradil? Koukněte se na mapu rozmístění jejich základen, jeden by řekl, že je NATO všude a proti komu že chce zasahovat, když široko daleko nic, než jejich základny není - tedy zřejmě proti sobě ;-) ;-D Vy jste šprýmař, já vím ;-)

16 14
možnosti
JZ

Paní Kubalík, a k tématu by něco nebylo? ;-D Chápu, že je vám pravda nepříjemná.

8 8
možnosti
MD

Clanek nic moc. A o samotnem zaveru typu 'kdyby' uz ani nemluve.

10 6
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,16
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz