Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásná doba, krásné vzpomínky. Bohužel je trochu kazí současná propaganda svými úlety a manipulacemi. Napříkllad sčítat počty střelby okupačních vojsk s obětmi dopravních nehod jen proto, aby měli papaláši na Václaváku co slavit, je neetické a není dobrou vizitkou médií Rv

3 15
možnosti

a pan Ziegler o tom píše? Pokud jste to, co tady trollujete, někde četl, vyjádřete se tam a nezaplevelujte tady diskuzi.

5 2
možnosti

nepíši to často, většinou kliknu, zvýším karmu a dál to neventiluji. Dnes ale udělám, a rád, výjimku. Karma.

10 2
možnosti
Foto

I71v55a10n 95M60a73r13e67k

21. 8. 2016 13:25

P.Jene,další lekce PŠM ? Spiše by mě zaujaly Vaše osobní zážitky a traumata z té doby, třeba kolik jste z vlastní iniciativy otočil směrových tabulí aby jste zmátl okupanty a nebo jim podal osobně nesprávnou informaci a uvedl je v omyl atd. Na rozdíl od Vás jsem to vše prožil a mám dojem že takoví jako já nemají zájem se zde svými činy chlubit, to jak je vidět přenechávají raději jiným .

6 14
možnosti
Foto

ale můžu si an to vytvořit názor, když jsem to nezažil, že ano?

10 0
možnosti
SN

:-) Německá okupace stovky milionů mrtvých, rok 68 stovka ! V TV o 15. březnu půlminutová zmínka, teď vč. Vás, se to bude omílat týden ! Takové to bylo ! Při Vašem vzdělání....víte co to bylo Jaltská dohoda? RvRvRv

4 16
možnosti
SN

:-).l......Vás 6 minusářů, Vy nevíte, co to bylo Jaltská dohoda ? Rv

0 2
možnosti
Foto

Pro připomenutí. Novinový Titulek z r. 1938 po Mnichovu: Naší spojenci nás zradili.

3 5
možnosti
RN

presne receno, autore, karma,.

5 1
možnosti
JL

Díky za připomenutí toho, čeho byli komunisti schopni. Když už ale rozebíráte národnosti okupantů, možná by stálo za zmínku a za ocenění, že Rumunsko, Albánie a Jugoslávie se tehdy invaze nezúčastnily. Takže jakási možnost vzepřít se Brežněvovi asi byla.

A mimochodem, dle moderní terminologie a vzoru Belgičan somálského původu byl Brežněv Ukrajinec ruského původu.:-)

3 1
možnosti
JZ

Ano, srovnání s tím Belgičanem je přesné. Máte pravdu, že Rumunsko si zaslouží ocenění na za svůj postoj v roce 1968, ale Jugoslávie a Albánie nebyly součástí Varšavského paktu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz