Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co k tomu napsat tak trochu smutné tak trochu anti olympijské. Já se na volejbal nedívám. Sledoval jsem hlavně Judo a to z velké části se synem, který se tomuto sportu věnuje. Měli jsme velkou radost hlavně z vítězství našeho borce. Obdivovali japonskou techniku a litovali, že u nás tento sport nemá takovou podporu jako v jiných zemí. Nemůžu si, ale vzpomenout, že bychom některého sportovce hodnotili, kvůli jeho národnosti. Možná, proto se mi Judo líbí asi se do něj ta politika tolik netahá jako třeba do volejbalu.

5 0
možnosti
VM

Pane Zieglere,jak mohou současní ruští volejbalisté,za srpen 1968,vždyť v té době nebyli na světě.Jedna věc je,vyloučit z olympiády,nejen z ní,ty sportovce,kteří dopovali,tedy i Rusy,druhá věc,tahat do sportu politiku.

Tj.jako kdybych byl smutný,že Američané vyhráli,protože Obama je špatný prezident,nebo není?

11 0
možnosti
RJ

R17a60d19e21k 20J82a26r61o89š

22. 8. 2016 20:23

Ale, tak irská whisky je slušné pití. Jan Werich jí miloval... Ale považuji za zásadní chybu ji používat jako "nástroj" k podpoře ruské porážky, když jsou tu známé, typicky americké drinky...

3 0
možnosti
RJ

R60a60d17e61k 55J28a16r59o77š

22. 8. 2016 19:26

Ovšem pane Zieglere, tím Jamesonem jste podpořil ty irské funkcionářské činovníky, co na ně teď praskly ty kšefty s olympijskýmiá vstupenkami. To já to americké vítězství sichroval Jackem Danielsem, to je pravá Amerika... Takže příště, třebas už na světovém hokejovém poháru, doporučuji tento lahodný mok, případně Jim Beam bourbon. Ovšem, budeme-li hrát s Kanadou nebo USA, tak se "snížím" a chopím se číšky starého dobrého myslivce...

8 0
možnosti
VP

Když on má teď tak ošklivou lidskou tvář :-) To vůbec není myslivec, ale nějaký adjunkt;-)

0 0
možnosti
Foto

I77v19a92n 37M38a24r45e64k

22. 8. 2016 19:24

Věčná škoda p.Jene, že jste si toho tuplovaného Jamesona nedal když závodil Kulhavý,mohli jsme mít zlatou 8-o

Vlastně jste si jej měl dát vždy,když naši bojovali o medale,mohli jsme mít místo té bronzové záplavy přehršel stříbrných a zlatých medailí ,zkrátka . . . . . . . . .nezvládl jste to . Rv;-(

7 0
možnosti
Foto

Co Vás to nemá?

Pro J. Zieglera jsou přece bližší američtí sportovci, než naši.

4 2
možnosti
Foto

A přitom stačilo napsat jen to, že nemáte rád Rusy. Jenže to tady všichni ví a tak musíte napsat, že máte na to, aby jste v Masných krámech objednal pár dvojitých Jamesonů. A taky, že máte kamaráda Béďu o kterém jste zatím, tedy já si myslím, nepsal... Pobavil jste mně pane Zieglere.

8 1
možnosti
Foto

Tak, já byl v Masných krámech nedávno.

Škoda, že jsem tam nepotkal takovou celebritu jako je Jan Ziegler.

4 0
možnosti

A42n14n85a 75Č17e90r86n59á

22. 8. 2016 18:59

Do irské si dávat led? :-/Rv

6 1
možnosti
JZ

Já si ho tam dávám, ale bývám za to kritizován kamarádem whiskařem. :-)

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 4
možnosti

A98n44n45a 87Č71e89r92n85á

22. 8. 2016 19:18

Vždyť tam byli rusáci i amíci, hráli přece proti sobě... ;-)

4 0
možnosti
SN

:-).....Věřím Vám, že je to nadsázka. Ale hnusná ! Tak se slušný člověk o soupeři kterém zrovna nefandí, nevyjadřuje ! Vypadá to spíš na pořádnou dávku rumu.

Pijáci tak dobrého alkoholu jsou kulturní lidé. Dobrou whiskey pije i anglická královna. RvRvRv

8 6
možnosti
JZ

Já se nevyjadřoval pane Nováku, ale vyjadřovali se jiní a někteří i velmi ostře. Rusové u nás holt oblíbeni nejsou. :-)

4 1
možnosti
JN

Já myslím, že každý normální Čech fandil včera na olympiádě především Jaroslavu Kulhavému v závodě horských kol a nějaký volejbal USA-Rusko mu byl zcela ukradený. ;-)

7 5
možnosti
AK

To víte, u někoho vítězí fanatická xenefobie:-P

6 5
možnosti
  • Počet článků 3322
  • Celková karma 25,60
  • Průměrná čtenost 1807x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz