Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Jen technicky - mohl by v jednom éru letět prezident, předseda vlády a ministr zahraničí? Co kdyby byl, nedej bože, nějaký malér ...

2 0
možnosti
JL

Zas na druhou stranu je možná dobře, že pan prezident na tom pohřbu nebyl. Čistě teoreticky by tam mohl dát jeden až dva bonmoty a mezinárodní skandál by byl na světě.

5 2
možnosti
VK

Jak říkal v ČT Cyril Svoboda. Kromě Zemana a Fica tam nejsou žádní současní výkonní státníci. Je to sjezd druhé kategorie, na kterém se nedomluví nic. Není tam nikdo s rozhodovacími pravomocemi ani ve vlastních zemích. Kromě Fica. I ten musel na povel svých nadřízených přijet.

7 2
možnosti
Foto

Zřejmě jediní Zeman a Fico neposlouchají příslušné americké velvyslance.

3 5
možnosti
ZH

Zeman nemohl jet na pohřeb, protože Peres neplyval na Palestince, jako Zeman.

A navic, když řídící orgán zavolá, tak jednotka musí nastoupit. Dostane nové rozkazy. :-/

4 0
možnosti
BM

Nic to nestojí, někdo mě pochválí, někdo mi dá za pravdu a hlavně já se budu cítit fajn. Že vy neužiteční kritici VŠEHO Zemanovo.

2 5
možnosti
Foto

Nic to nestojí, někdo mě pochválí, někdo mi dá za pravdu a hlavně já se budu cítit fajn. Že vy neužiteční obhájci VŠEHO Zemanovo.

8 3
možnosti
Foto

Obřadu se nezúčastnil jen premiér Sobotka, ale také představitel Palestinců Bandar Abbás. Bylo tam tedy plně reprezentativní zastoupení, bylo zbytečné nosit dříví do lesa. Proto pan prezident ještě stihnul prestižní konferenci na Rhodu, což mu nelze vytýkat, ba právě naopak.

2 14
možnosti

Čím je ta konference prestižní, prosím upřesněte to. Děkuji.

10 1
možnosti
ZB

Karma.Zeman je prostě tam,kde má možnost exhibovat své ego a přihlouplou hru na "velkého světového státníka",který má "velký projev na duležité konferenci" sehraje až do konce.Co na tom,že je vše v režii povodníka a pracovníka KGB...další varianta je,že na konferenci prostě být musel,rozkaz zněl asi dost jasně.

10 2
možnosti

Stručně a srozumitelně napsáno - karma pane ZieglerR^

16 3
možnosti

Karma.

Jinak třeba na Rhodos prostě musel, svému řídícímu nemohl odmítnout.

16 3
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,73
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz