Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

smolensk je menší město má tam 3 linky a čtyři křižení ;-D

1 2
možnosti
Foto

Celkem nelze pochybovat o tom, že ta situace je stejná také v Gruzii a na Ukrajině. A pokud si tyto státy chceme vzít do EU a NATO, tak zcela určitě nám ta ruská technická zaostalost v používání vyhýbek nemůže zase až tak vadit.

V životě jsem v Rusku nebyl, ale vcelku nelze pochybovat o tom, že vzdálenosti mezi jednotlivými kříženími kolejí jsou daleko větší než u nás, takže ten problém ruské tramvajáře tak netrápí jako ty naše.

4 2
možnosti
JZ

České Budějovice jsou obecně hezčí než ruská města. :-)

1 0
možnosti
TH

Nechci se zastávat Ruska, ale píšete o tom tak šokujícím způsobem, jako kdyby ruční způsob přehazování u nás skončil někdy v době, o níž Karel Čáslavský uváděl své dokumenty.

Ano, ono to letí, ale mám pocit, že to není tak dávno, kdy jsem to v Praze běžně vídal.

4 1
možnosti
Foto

Kristova noho, to je téma. O tom by se mělo diskutovat u Jílkové...

7 0
možnosti
MP

Někdy je dobré dodat i pozitivní zprávu, to by se mohly některé naše stanice naučit. A proč jim nepřejete tu radost, že si něco nového, pěkného pořídili? Kromě toho, nezdá se mi až tak dávno, když tramvaják vylítl z brněnské šaliny a prošťourával výhybku.

Radši zjistěte, jestli někde ve světě už nemají dálkově ovládané nahazování troleje. Minulý týden jsem jela z Mendláku po Úvoze a na pouhých 300m trati nám spadl trolej TŘIKRÁT a řidič musel ven. Už jsem přemýšlela, jestli nevystoupím a nepůjdu radši pěšky. Jestli se to dostane do nějakých cizích médií, tak napíšou ještě posměšný článek o zaostalé východní Evropě:-/

10 3
možnosti
RE

Podle jednoho zdejšího blogera, který jel stopem z Vladivostoku do Pardubic, má zaostalé Rusko(což je bezesporu pravda) zase na druhou stranu srdečné lidi, co vás nenechají ve štychu. A teď řekněte, co je lepší?

9 3
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,81
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz