Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

Putin je na rozdíl od Obamy skutečný státník, kterého si Netanjahu váží a proto si nedovolí jeho rozhodnutí kritizovat tak, jak to je v případě Obamy. O tom svědčí i to, že se zcela pragmaticky spolu domluvili třeba na situaci v Sýrii. Není to o žádném podrážení, nic takového ve vztahu Izraele a Ruska prakticky neexistuje.

Je ale zajímavé, jak Izrael vystupuje vůči USA, tady není vidět něco jako vyvážený vztah, ale pouze vždy očekávané vazalství USA k Izraeli. A proto si zkusme položit jednoduchou otázku, co mají z takového vztahu k Izraeli USA?

4 4
možnosti
RK

Ještě mě napadla jedna věc, říká se, že USA nemají přátele, jen zájmy. V případě Izraele to neplatí, ale moc přátelství v tomto vztahu nevidím, viz hysterická reakce Netanjahua na jediné zdržení se hlasování.

2 3
možnosti
Foto

I96v15a28n 59M61a65r28e72k

4. 1. 2017 18:40

Zdravím p.Jene. Jak pozoruji , dal jste na mou radu , kterou jsem Vám nanesl pod Vašim minulým blogem. Zcela jistě se zde sejde množství vašich příznivců, takže jste zde mohl ještě připojit č. účtu sbírky určené na pomoc rodině tragicky zahynuvšiho policisty, Věřím, že podpora pozůstalým by byla velmi úspěšná . Mějte pěkný večer .

1 2
možnosti
Foto

Já to pořád tvrdím, že jste duševní gigant pane Marku, když se blogeři řídí vašimi radami, protože sami by na podobné myšlenky nepřišli. Proč také nenapíšete nějaký ten blog? To by rozhodně bylo obrovské obohacení zdejší scény :-).

2 1
možnosti
  • Počet článků 3319
  • Celková karma 25,94
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz