Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VPS

Každý má občas světlou chvilku. Skoro soustavně s vámi nesouhlasím, ale dnes Vás za tenhle Váš názor rozhodně chválím!

9 0
možnosti
LB

Dobrý den, na spoustu věcí máme rozdílné názory, ale v tomto se shodnem. Podle mě už tam dávno neměli být a policie už měla zasáhnout a vyklidit objekt a předat ho majiteli.

18 0
možnosti
RJ

R10a91d96e33k 85J47a61r14o39š

12. 1. 2017 18:14

Nebude snadné je vystrnadit, když jim (okupantům Kliniky) udělila před nedávnem jakési významné ocenění Jiřinka Šiklová...

11 0
možnosti
VV

No a?

Komunisti take nemeli problem se zavrenim lidi vyznamenanych statniky ze svobodneho sveta.

3 5
možnosti
SB

Mockrát jste ode mne karmu nedostal, avšak nyní ji máte.

14 0
možnosti
Foto

Souhlas a karma R^. Zákony i rozsudky soudů by měli ctít všichni...

12 0
možnosti
Foto

Karma, pane Zieglere.

13 0
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,82
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz