Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

bývalí enderáci a ruští zbohatlíci, to je to nejhorší.

10 1
možnosti
Foto

Každý nevychovanec je nejhorší. Zažil jste Angličany? Nebo, nedej Bože, Čechy?

7 2
možnosti
Foto

Tak já jsem se v Německu naučil tak virtuózně nadávat na koleji že rodinné Němky z toho měly Vánoce.

Neznám národ který by nenadával

4 4
možnosti
VV

Uvedte prosim par prikladu, admini jiste nepochopi.

5 1
možnosti
LH

Sice nemám zkušenosti s ruskými turisty, ještě horšími nadávkami mně častují modří ptáci , ale hlavně mladí lidé do třiceti let když se snažím argumentovat v čem jsme se měli za komunistů lépe.Nejhorší jsou ale mladí, kteří se narodili až po revoluci a jsou jen zblblí modrou propagandou.

Když už mně nemohou přebít svými argumenty , tak jsem pro ně zasr..ný komunista, komunistické hovado, komunistická svi... atd atd.A to přitom jenom argumentuji tím, v čem jsme se jako dělníci za komunistů měli lépe.

6 9
možnosti
Foto

hm, dělníci se měli lépe8-o

6 0
možnosti
JN

J27i64ř80í 33N32o98s42e53k

1. 2. 2017 19:34

Když se na dovolené setkáme s Rusy a Němci, Rusové jsou vstřícnější.

Pokud jen s Němci, jsou vstřícní a trochu namyšlení.

Pokud jen s Rusy, jsou spíš srdeční. Nezapomenulná vzpomínka na maďarské termálky, kde se s Němci - naše parta vládnoucí angličtinou a jejich jen němčinou - domlouváme lámanou ruštinou. :-)

4 3
možnosti
VV

To vam sdelil kdo? Moje zkusenost s Rusy je takova, ze ziji a konversuji jen mezi sebou. Naopak Nemci se zajimaji o vse kolem.

1 4
možnosti
PV

Kdyz vezmeme v uvahu, kolik obycejnych Rusu ma na to, zaplatit si zajezd nekam do Cech, tak nam z toho vyjde, ze jde o zbohatliky a pokud je nekdo v Rusku zbohatlik, tak je jasne, ze si v minulosti pekne zavdal s minulym rezimem a po prekabateni si nahrabal. No a ta jejich "zlata mladez", molodci co naskaci v Recku vecer do bazenu v dobe, kdy koupani zakazano a pak se rano divi, ze maji nejakou vyrazku (ze silne koncentrace desinfekce). Proste - moc, penize a alkohol - to je to, co dokaze zkazit kdekoho odkukoliv, akorat tam na vychode k tomu maji tak nejak vetsi sklony.

5 1
možnosti
Foto

Dejte si s tím minulým režimem prosím pohov. Vůbec nepočítáte s faktorem času.

3 3
možnosti
SB

V podstatě souhlasím, ponejvíce s tím závěrem, že Rusové jsou ve velké skupině úplně jiní než v menších počtech.

Avšak trvám na tom, že to, co se sem žene z jihu, je mnohem horší.

7 1
možnosti
Foto

To ale každý pane Beneši zažili jste někdy angličany letící do Prahy na tak zvanou STAG párty já tedy ano

3 0
možnosti
LB

Dobrý den, v každém národě je část prostě nevychovaná. Třeba zde v Praze často řádili turisté z Německa, alkoholové nájezdy mládeže ze Skandinávie byly tak proslulé, že s nimi jezdila i jejich policie. Prostě všude se něco najde.

4 0
možnosti
Foto

Zatímco dánští studenti se chovají jako v nedělní škole pití je nutné je ještě posuzovat

2 0
možnosti
JK

Zkušenosti letištního personálu letiště Václava Havla - Rusům zdatně konkurují Izraelci.

0 0
možnosti
Foto

Já měl izraelce na starosti a byly perfektní a dali dobrý tuzer Rusové taky nebyli špatní ale nedali nic

3 0
možnosti
RW

Tkže děláte přesně to co vyčítáte svým odpůrcům - na jedinou, samořejmě zprostředkovanou zkušenost používáte ke generalizaci...

3 2
možnosti
JW

Zažili jste ruský zájezd v Detěnicích to je tedyzážitek

2 0
možnosti
JZ

Můžete mně to napsat do mailu. Děkuji.

1 1
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz