Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

To neni zadna splaskla bublina. Prumerne inteligentnimu cloveku je to uz dlouho jasne.

5 1
možnosti
SB

Snad poprvé jsem Vám dal kladný bod. A věřte, že přesně tohle, ale doopravdy přesně tohle jsem chtěl napsat, pouze samozřejmě formulace měla být jiná (myšlenky mohou být stejné, ale do přesné formulace toho druhého se člověk nestrefí). Chtěl jsem napsat:

"Pane Zieglere, nechápu, o jaké splasklé bublině se zmiňujete. Tohle pro Rusko platí už několik stovek let a v dohledné době i nadále platit bude a je to všeobecně známé."

2 1
možnosti
  • Počet článků 3319
  • Celková karma 25,90
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz