Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Česká republika a Německo podepsaly dohodu, která umožňuje lepší spolupráci obou armád. A je logické, jestliže jsou čeští a němečtí vojáci coby spojenci v rámci Severoatlantické aliance nasazení v nějaké společné akci, například v Pobaltí, tak se spolu musí nějak domluvit

Zdroj: http://ziegler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=588717

Mně to ale vychází tak, že sám připouštíte, že situace podřízenosti českých vojáků Bundeswehru může nastat.

4 3
možnosti
SS

Stejne tak podrizeni vojaku Bundeswehru veleni Ceske armady ... Tak to pri spolecnych akcich proste chodi.

8 1
možnosti
Foto

I40v95a51n 79M75a44r53e35k

22. 2. 2017 17:57

P.Jene.na blogu mě nejvíc zaujala věta . . . ."Rozumní !!! lidé jim proto nevěří". Ano, opravdu rozumní lidé se řídí krásným pořekadlem :"Věř, ale komu věříš měř", platí to ovšem asi k vašemu žalu ale všeobecně, nejen co týká nenáviděných Rusáků. ;-(

4 6
možnosti
BM

Já si nemyslím že by se jednalo o "Ruské lži", není třeba na ně všechno svádět. Na něco takového si klidně vystačíme sami.

5 5
možnosti
Foto

máte recht, na to stačí pan Čumpelík

10 4
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 25,99
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz