Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Pan Petřík je smazán z toho důvodu, že jeho příspěvky opakovaně nejsou k tématu.

0 0
možnosti
Foto

Hlavně, že zde zůstaly urážky na moji adresu.

Ty jsou určitě k tématu.

1 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

něco k tématu nemáte???

0 0
možnosti
PL

Tak dobrý tip od vás, už včera jsem si pustil první díl a celkem zaujal. R^

Ale proboha, proč ten blog píšete tak bojovně?Rv

1 0
možnosti
Foto

Ten první díl byl celkem dobrý, ale potom se to zvrhlo ve vyloženě antikomunistickou propagandu, takže už z toho byla spíše šaškárna.

Na poslední dva díly jsem se již nedíval.

Je to škoda, protože představitel hlavní role odvedl dobrý herecký výkon i myšlenka návratu do minulých dob nebyla špatná.

1 10
možnosti
Foto

Poněkud podceňujete a zatajujete činnost VONS jako občanské aktivity.

1 0
možnosti
Foto

Každý sežim dělá propagandistické filmy, neboť charakterních herců je příliš mnoho a nemají do čeho píchnout.

4 8
možnosti
Foto

I69v51a58n 11M89a73r90e60k

7. 3. 2017 19:33

Bohužel neviděl jsem z toho ani minutu ,bude mi to zcela určitě chybět k rozšíření všeobecného rozhledu . Ale z Vašeho popisu p.Jene . . . . . Není to náhodou obdoba hezkého německého filmu "Good bye Lenin" ? 8-o

1 1
možnosti
VR

Pustit si to na webu České televize snad není tak nepřekonatelný problém!

6 0
možnosti
PV

R^ za - "Bohužel je rovněž pravdou, že mnohé z nich chytily po devětaosmdesátém správný vítr a škodí i dneska." - takove zrudy z partaje ci jeji pripravky se nam tu dennodenne predvadi a demokracie je na ne kratka.

12 1
možnosti
Foto

vůbec nemám v úmyslu jakkoliv adorovat ta léta, ale po shlédnutí tohoto seriálu soudím, že jsem žil asi někde jinde.

P.S. jsem ročník 1947

10 6
možnosti
Foto

Také jsem asi žil někde jinde

7 1
možnosti
LH

Hmmm není to převzaté z jine tv licence?

2 2
možnosti
PS

ano, je to předělávka britského seriálu Life on Mars

http://www.csfd.cz/film/232000-life-on-mars/prehled/

7 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz