Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já už se těšil, že nám ukážete nějakou tu vilku apod. a vy na nás s Vasilem Blaženým a Rudým náměstím... ;-D

Přetiskovat infromace jinejch to jo, ale trochu se snažit podložit to nějak, když už to přebíráte - to už je moc práce co?

8 11
možnosti

Sovětský Svaz je říší zla, prohlásil prezident Ronald Regan,

Dnes nutno prohlásit : Rusko s Putinerm je říší zla!!

14 5
možnosti
Foto

Myslím, že by Reagan dnes svůj výrok modifikoval: Z Ruska je mi zle.

1 1
možnosti
LH

No tak u nás to nehrozí kdepak :-))) my teda soudně stihame uz 2 premiéra kvůli uplatkum ale jinak lilie hadr ;-)))))

6 5
možnosti
JZ

V Česku a USA je proti ruským poměrům korupce nulová.:-)

7 6
možnosti
RK

Stejně jsou v tom Rusku žabaři, na západě a zvláště v USA se to dělá chytřeji, politik rozhodne pro někoho výhodně a vysokou finanční částku za to obdrží zcela transparentně jako odměnu za svůj projev. Takoví Clintonovi by mohli vyprávět;-D

8 7
možnosti
RK

A nebo založí nadaci a penízky se do ní jen sypou. Něco málo z toho pak jde na jakési dobročinné účely, zbytek zůstává. A jakmile politik ztrácí vliv, nadace potichu ukončí svou činnost;-)

3 4
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,01
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz