Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

M18i12l83a19n 39V30i87k

10. 3. 2017 18:57

Tak jste si splnil normu. Co bude zítra??

4 2
možnosti
VV

Universalni odpoved.:

Oboji je mozne.

3 1
možnosti
Foto

Tak ona jde celkem v otcových stopách. Ten byl taky skalní komunista a že něco není v pořádku začal poznávat, až když JEMU něco začala cenzura škrtat a moc se tomu divil*. V 68. se octl mezi komunisty, co nevyhráli, a komunisti, co vyhráli, mu to dali pěkně sežrat.

Dcera se asi nepoučila a dokud tady komunisti nezačnou mezi sebou bojovat až do hrdel a statků, nejspíš se taky nepoučí (a to možná jen pokud se neoctne na té prohrávající straně). I když je to divné, protože jako dcera nepřítele lidu to za normalizace celkem slízla.

*Ale někde má Jan Procházka pěknou větu, možná Politika pro každého a nechce se mi to hledat, tak jen parafráze: Jako absolvent jsem se domníval, že všichni blbci byli soustředěni do armády. Po návratu do civilu jsem zjistil, že bohužel zdaleka ne všichni.

4 1
možnosti
JZ

Lenka Procházková je zlý nenávistný člověk. S takovými je třeba skoncovat.

2 9
možnosti
JZ

Jsem optimista, ona nemá šanci projít. :-)

3 11
možnosti
Foto

Lenka Procházková je svým způsobem nešťastný člověk. Vzpomínám si na její agresivitu v době schvalování náhrad za církevní restituce. Možná by si měla znovu přečíst knihy svého otce.

Vám karma, pane Zieglere R^

14 13
možnosti
Foto

Lenku Procházkovou bych osobně podpořil, kdyby samozřejmě můj hlas v tomto ohledu něco znamenal. Náhodou vůbec není špatná. Dokázala jít proti proudu i proti establishmentu.

18 5
možnosti
Foto

Souhlasím.

Též bych ji podpořil.

8 7
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,16
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz