Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J94i11ř23í 92V42a19c70a

2. 4. 2017 14:11

Jen připomínám ze nemluvila hnusně í zádech ale zidacich.... každé to slovo na v těch zemích patřící dříve carskemu rusku jiný význam

0 3
možnosti
RK

Gratuluji, tak jste to konečně pro sebe rozlousknul, neměl jste to holt jednoduché, na jedné straně vaše fanatická rusofobie a na straně druhé o nic méně fanatický sakýsi pokřivený filosemitismus. Dokážu si živě představit jak to ve vás vřelo, stejně jako v panu Peszynském, který Nadě psal i dopis;-D A kopnul jste si při tom vlastně i do Rusů, takže vše v pořádku a karavana jede dál...

7 5
možnosti
Foto

J95a56k12u25b 10R35o25t45h

2. 4. 2017 14:22

Vy jste měl Heinrichu, jasno od začátku, že?;-D

6 2
možnosti
Foto

Tak já si myslím, že by bylo na čase také přehodnotit náš postoj ke skupině vzpurných udiček, česky Pussy Riot.

7 2
možnosti
Foto

Pokud se Pussy Riott projevují rusofobně, protiputinovsky a protizemanovsky, tak je vše v pořádku.

Jak vidíme, v nepořádku je to teprve poté, kdy se projeví antisemitsky.

5 4
možnosti
Foto

I68v97a49n 13M55a29r54e55k

2. 4. 2017 13:32

Savčenkové jsem nedůvěřoval už od prvé zmínky o ní, a Vy p.Jene, neměl byste měnit názory jako ponožky . R^

7 3
možnosti
Foto

Já, upřímně řečeno, jsem ji nikdy nebral vážně.

2 1
možnosti
Foto

Já si nemyslím, že vysoký podíl Židů v nějakém oboru nebo třeba ve vládě znamená antisemitismus. To by pak celý Hollywood musel být antisemitský.

A pokud má někdo někoho za modlu, tak by se od něj neměl odvracet při prvním nepochopeném výroku. To se prostě nedělá, takto převlékat kabát.

8 1
možnosti
Foto

I35v15a82n 26M75a87r38e44k

2. 4. 2017 13:33

Předběhl jste mě p.Hermánku . R^

0 1
možnosti
Foto

Výroky Nadiji Savčenko, která prohlásila, že Židé mají na Ukrajině nepřiměřenou moc a že část tamní vlády nemá ukrajinskou krev, jsou skandální a neomluvitelné

Zdroj: http://ziegler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=596559

Ale to paní Savčenková neřekla. Řekla, že podíl Židů na vládě nenasvědčuje tomu, že by bylo možné Ukrajinu považovat za antisemitskou zemi.

3 1
možnosti
Foto

J96a16k84u62b 34R66o84t85h

2. 4. 2017 13:12

Karma Honzo. Pod blogem kantora Nožičky se objevili výkviky, že je nutné, aby se k tomu vyjádřil Ziegler. Sice mi nebylo tak zcela jasné, proč, ale bylo mi naprosto jasné, že pokud se k tomu vyjádříš, tak to bude asi stejným způsobem, jakým bych to udělal já. Takže děkuji.R^

BTW - on Nožička napsal, že je zvědav, jak se k tomu vyjádří "sluníčka". Já tedy, kromě jistého pana Hornera, píšícího děsuplnosti, jiného sluníčkáře neznám. Takže nevím. Pan Horner se k tomu asi vyjadřovat nebude, neb jsou mu bližší palArabi. :-/

4 2
možnosti
Foto

Pozapomněli jste, a nejen Vy i vy, na ,,mnohými" oblíbeného i jiného blogera, takto horlivého ,,pražsk. majdanistu";-D

2 3
možnosti
Foto

Když mohl dostat třeba Arafat Nobelovu cenu míru, tak co je ,,jeden detail" u ,,hrdinky",že:-/

1 0
možnosti
Foto

Připojuji seR^. Autor mě předešel a napsal to dřív něž já. Savčenková = zklamání.

7 0
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,88
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz