Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jakmile autor opustí zavedené pole antirusismu a antiputinismu, jsem zmaten. Vláda dala asi 500 Mega na dorovnání mezd řidičů. To je špatně?

4 3
možnosti
JS

Pane Hermánku, špatné? Podle mě to je je vrchol dilentatismu. Vláda nemá co kecat do toho kolik kdo bere v soukromé společnosti. Nic jí nebrání v tom, aby založila státní podnik, který dopravu bez problémů zajistí a řidiči budou se svým platem spokojeni.

9 0
možnosti
ZS

Já bych řekl, že za to nemůže Sobotka ale Putin

7 3
možnosti
DB

Souhlas s tím, že by výše mezd a platů měla být výsledkem jednání mezi vedením podniku a zaměstnanci..Jenže...existují podniky takové velikosti, že se skutečně vedení podniku nemůže starat o výši platů každého jednotlivého zaměstnance....a zaměstnanci by pak jen žádostmi o slyšení dokázali kompletně vyřadit z provozu všechny manažery...........zkuste si to vypočítat..........30 000 zaměstnanců, 15 minut na jednání s jedním....je 450 000 minut....pracovní doba je 8 x 60 minut..tedy 480 minut....a tak by takové jednání trvalo asi tak pět let a pak znovu...

Pro to existují odbory....jenže odbory jsou občas nefunkční..a tak musí zasáhnout vláda............

Je to složitější než se domníváte

U malých firem je skutečně možné se domlouvat na mzdě v podstatě každý den....i za cenu, že zaměstnance půjde šéfovi na nervy a ten ho vyhodí za někoho, kdo víc maká a méně vyjednává...

Stávka je naprosto legální zbraň za zvýšení mezd a platů.....nikdy není namířena proti ostatním lidem ale proti těm, kdo nejsou ochotni platit vyšší mzdy.....

6 3
možnosti
NM

...poprvé jsem se s názorem stávka setkal v r.1968 ve Francii a nemohl jsem pochopit její smysl jako nátlak na vedení firmy no a po letech je to i tady pro obyčejné lidi a,co dělají potom bossové z odborů....??!!

3 1
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,40
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz