Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Nebylo by to jednoduché : stanovit kritéria, kdo volit může a kdo ne. A pak lustrovat, kdo je splňuje. Začal bych dočasným odebráním volebního práva lidem ve výkonu trestu. A pak by se uvažovalo dál.

3 0
možnosti
JP

Njn, někdo napsal pravdu a hned je smazán! Dobrý autore.

2 0
možnosti
MD

Inu nezbyva nez pravda a osveta. No jo, kdo o ni ale stoji, z tech co o nich rozhoduji?

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

RK

A já myslel, že jste proti totalitě;-D

6 0
možnosti
JZ

Po roce 1867 nebyla v Rakousku-Uhersku totalita.

0 2
možnosti
JK

na první pohled hezké řešení, po podrobnějším zkoupání blbost; o volební právo by museli přijít všichni zaměstnanci placení z veřejných peněz, protože jsou samozřejmě, lidé, jejich jediným příjmem je důchod, majitelé firem s převahou kšeftů ze státem, podnikatelé využívající dotace.... to všechno jsou "úplatné" skupiny; protože by tak odpadla možná více než polovina voličů (včetně nezaměstnaných a lidí uvedených autorem), rozhodovala by o směřování státu příliš malá skupina a neustále by hrozily demonstrace, stávky, prostě "neklid"

3 1
možnosti
JZ

V RU to dobře fungovalo. :-)

1 1
možnosti
MD

Jsem chytrej, tudiz cinzi neplatim. Co ted?

2 2
možnosti
JZ

Bez volebního práva. :-)

1 0
možnosti
LH

Jsem hloupej cinzi neplatim - tak holt nebudu volit :-)))

2 1
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 25,99
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz