Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J87o73s14e95f 79M19e75r78u36n16k79a 6412130173407

Vás jsem pane Zieglere dlouho nečetl. Při vší úctě - začněme s tou péčí o důchodce u nás. V Rusku to asi nemají jednoduché, ale to není naše věc. Ale jestli Vás to tak mrzí - můžete osobně vyhlásit Rusku válku. Jo - a ještě jedna věc, která je mě bližší. Než Rusko, radši bych byl, aby se dal opět pít ten Váš Budvar. Je to jediné pivo, kde mě hlava bolí už po jednom kousku, což je nepochybně tím, že je to pěkný patok. Takových Radegastů si dám 12 a druhý den jsem jak gepard. Takže jestli chcete něco udělat pro lid, prvně nakopejte do zádele sládka z Budvaru, a pak teda toho Putina..

+1/−2
10.8.2017 15:39

J48a71r57o15s63l11a45v 93N86á68p87r27s88t75e50k 6795356

Tu zkušenost, že je Budvar dunihlav, jsem učinil už před 30 lety. Od té doby jsem to neriskoval.

0/0
11.8.2017 11:45

P89e25t26r 47P87a80c98k80a 4269169415501

Jestliže je v nějaké studii o důchodcích přehnaně sociální Řecko až mezi posledními třemi, pak se této studii nedá vůbec věřit.

0/0
10.8.2017 14:41

T95o41m52á70š 44P24í97c59l 3986423131527

To je strašné. Není načase, aby tam pan ministr Stropnický poslal armádu? Na tohle se přece nebudeme koukat...

+1/0
10.8.2017 14:20

M79a27r37t90i90n 86B12u85s35i53d50e87a 4903920

Dost dobře nechápu, proč my bysme se tady měli dohadovat a řešit situaci ruských důchodců..?

Tu znají nejlépe oni sami...a mohou svůj názor dát najevo (resp.řešit svoji situaci) při volbách..

+6/0
10.8.2017 13:29

J59a90r58o34s47l93a13v 52N89á36p45r56s54t61e52k 6305356

Ona ta dojemná péče o utiskované občany nepřátelské země byla vždy takovou propagandistickou přípravou na intervenci.

Pan Ziegler je takový neplaccený (?) dobrovolný politruk. Doufám, že se nedočká

+5/−1
10.8.2017 13:48

J57a21n 73U66l70r53i17c88h 8398143556241

Myslím ze Rusové hlavně srovnávají důchody pred Putinem a ted. A v tomhle srovnání je Putin za hvězdu. :-P

+8/0
10.8.2017 10:20

J51i89ř63í 79Ř51e63z16n11í74k 4942192483375

Tak nevím, kdo do r. 1989 koho vykořisťoval. Je krajně neobvyklé, aby metropole byla co se důchodů týče, na tom hůře než okupovaná kolonie.

0/−6
10.8.2017 4:05

T36o10m55á44š 42D50v42o15ř27á92k 6767265353887

Také už nějaký ten pátek nemáme rok 1989, že? Rusáci investují do armády a budování impéria, tak holt není na důchody, no. Jejich volba.

+3/−1
10.8.2017 4:20

J47i50ř44í 17K88i57n38d47l 2458807763127

Podle ruského Interfaxu 46 % ruských občanů vydělává méně než 10 tisíc rublů měsíčně (3 283 Kč). 56 % ruských občanů vydělává méně než 10 tisíc rublů měsíčně (3 283 Kč). Ruská federace utratí každý den 8 milionů USD na vojenskou operaci v Sýrii. V roce 2016 činily výdaje na zbrojení 3,145 bilionu rublů.Celkem 377 miliard amerických dolarů činí celkové výdaje Ruské federace za válku s Ukrajinou. (Což znamená 9,5 bilionu Kč! ) Od začátku roku přišla Ruská federace o 110 miliard USD v důsledku nižších cen surovin. Největší ruská státní ropná společnost Rosněfť, vlastněná vládou, si vypůjčila 1 bilion rublů na budoucí produkci ropy. Čistý dluh Rosněfti dosáhl již 2,5 bilionu rublů a je téměř totožný s ročním rozpočtovým deficitem celé země.

+1/−2
10.8.2017 9:29

J96a45r28o60s62l11a34v 39N43á52p61r54s96t62e22k 6185336

Tak kolik vlastně: 46% nebo 56%?

+1/0
10.8.2017 9:47

J95i86ř62í 25K74i68n60d39l 2868297903977

Má to být 46 procent a já teď přemýšlím a čtu to celé znova, co jsem vlastně chtěl psát dál. To je tak, když se jeden vzdálí od počítače a pak se vrátí pokračuje dál.

0/−1
10.8.2017 10:28

L36i45b29o23r 49B93a24š86t31ý75ř 9669311747815

Bude i kuchařka? Rusko 100 krát jinak?;-D

+11/−2
9.8.2017 22:20

A43n40t54o87n87í86n 67R19e24č31e66k 9655212696290

Ano 100x a jinak, ale v každém případě skutečně hůře!

+6/−2
9.8.2017 22:28

L29i74b72o48r 75B92a54š78t74ý24ř 9799521527315

Rusové na to mají hlášku-Eto naše dělo,eto vaše dělo,

Jejich problém,mě to začne zajímat až se pohne nějaká armáda přes hranice,nad propagandou a hysterickým poskakováním tady na blogu se jen bavím.A upřímně nechápu tady na blozích tu radikalizaci,netoleranci a nenávist...

+5/−4
9.8.2017 22:41

S31i29d45n64e92y 58S64i10s15k10a 3127522262315

A po te hlasce sem-tam prijedou s tanky, ze?

+5/−1
10.8.2017 4:17

J96o56s82e81f 53N66i11k11l 7938814971877

....ono to srovnávání důchodů je všelijaké a ošemetné, záleží jaká hlediska se posuzují ...autorem uváděný renomovaný Natixis Global Retirement Index vyhodnotil, že české důchody patří k nejlepším na světě...Aktuálně.cz 21.7.2016...

+1/0
9.8.2017 22:13

L87u61b78o73š 17C44h25l87u91m12s31k10ý 2280215648295

Njn, naší důchodci pracovat "chtějí", ti ruští musí.

+2/−1
9.8.2017 21:57

I68v72a45n 33M76a33r80e28k 6404968972

2.6.2017 . . ..Rusko jako země důchodců, kteří bojují o holé přežití.8-o

21.122016. .. .Kreml vyhazuje miliardy, ale důchody vyplatí později.8-o

25.5.2016. . . .Premier Medveděv "Na zvýšení důchodů nemáme" 8-o

20.32016. .......Tři čtvrtiny Rusů žijí v chudobě;-(

+6/−2
9.8.2017 21:53

P84e29t30r 35B62u65r14i69a12n 4301416914678

A tak zase je mi milejší bloger, který má své zaměření, věnuje se určitému tématu a umí to podat. To je známka toho, že se v dané problematice orientuje. Rozhodně mu věřím víc, než někomu, kdo píše o daňové soustavě, hned na to o motorech závodních aut a ke konci týdne to dorazí rozborem o pěstování muškátů. A co je na tom nejpikantnější je fakt, že , pana Zieglera kritizuje někdo, kdo si neumí vypočítat ani vlastní důchod.

+4/−2
10.8.2017 2:45

J37a37r38o94s34l82a63v 42N11á81p41r31s45t74e21k 6645806

Máte pravdu. Na toto téma jsem u pana Zieglera zvyklí.

Když před týdnem filozofoval nad prezidentskou milostí, bylo to trapné.

+2/0
10.8.2017 9:46

A60r42n20o45l39d 68L71i75č67k43a 7236505624970

A protože mě článek opravdu pobavil, tak jsem mu zvedl karmu i čtenost!

:-)R^

+4/−4
9.8.2017 20:56

A36r80n77o95l48d 94L84i92č57k43a 7656835464870

Ruští důchodci bojují o holé přežití

----------------------------------

Stěmi důchodci má Ziegler pravdu. Pravidelně je vídám na plážích v Nice (i přes hlavní sezónu) a opravdu se mají špatně.

V restauraci jsem viděl, že nemají ani na gulášovku a tak se cpou ustřicemi a jinou mořskou havětí.

A protože jsou chudí, tak nebydlí v hotelech, ale pronajímají si vilky nebo ti, co nemají na letenku si domy dokonce kupují.

:-)

+8/−3
9.8.2017 20:50

A14r27n90o91l15d 30L69i98č81k31a 7966685664280

A abych nezapomněl na ty nejchudší co nemají ani na hotel nebo vilku, tak ti spí přímo na takových pětadvacetimetrových lodičkách v přístavu.

+5/−2
9.8.2017 20:52

J65i48ř49í 90K48i83n14d49l 2668787723687

Oficiálně je v Rusku 20,3 milionu chudých (ve skutečnosti žebráků), tj. lidí s příjmy pod životním minimem, které je momentálně 9673 rublů (v přepočtu 3 176 Kč). Celkem v Rusku v roce 2016 zemřelo 1,9 milionu občanů. Pouhých 105 tisíc z nich zemřelo stářím. Tolik sovětská agentura Interfax. Byl jsem několikrát v zahraničí, viděl jsem ruské turisty chovali se jak burani, ale ani jeden nebyl ve věku důchodcovském.

+7/−6
9.8.2017 21:18

O95n67d84ř75e79j 55P32u82n71d50a 8522318444429

Kolik takovych ruskych duchodcu je? :)

+1/0
10.8.2017 5:56
Foto

M38i37r97o56s97l79a37v 65M36a18c93e73k 5451615830632

důchodce musí bojovat o přežití v každém režimu, to není nic neobvyklého. Obvyklé je, že to vždycky nakonec prohraje.

+5/−2
9.8.2017 20:42

D59u22š29a45n 34N12i24k15o50d51e46m 9835569244953

černý humor? ;-D

0/0
10.8.2017 6:40

A28n55t15o55n76í50n 20K80o92u41n39o40v75s81k16ý 9208690988188

A co co si myslíte že bojují čeští důchodci?

+5/0
9.8.2017 19:57

Z90d39e11n98ě18k 36B23á92r15t55a 6439532197210

Já tomu nerozumím,znamená to snad,že ty informace z "vlasteneckých" webu a bohatě karmované články zdejších "vlastencu" o zavedení zlatého rublu byly jen hloupé lži pro hlupáky....?;-D

+4/−2
9.8.2017 19:46

Z21d75e27n39ě16k 16K22l48o40b36o14u93č70n47í33k 2449410766841

Z Vašich řádků mě překvapilo, že řecký důchodce je na tom hůř, než ten ruský. Někde jsem zachytil, že řecké důchody jsou v průměru 800 až 900 EUR. Vypadá to, že Řekové jsou na tom lépe než mnoho jiných evropských důchodců, včetně nás.

+6/−1
9.8.2017 19:38
Foto

J47i33ř65í 26H56e96r29m62á57n15e34k 4596862302280

Řekové pustili Euru žilou.

+4/0
9.8.2017 19:40

V64á15c87l80a62v 91R94ů52ž97e74k 3936237646758

Jo jo, Hermánku, ruští důchodci jsou štěstím bez sebe...

https://www.youtube.com/watch?v=Q4Oe86j31b8

+2/−2
9.8.2017 19:34

M68i69r24o66s68l70a87v 54B58u69č41e86k 6533633421164

p. Hermánek, nic proti Vám opravdu nemám. Už se z diskusí známe ... Vaše odpověď nutká podat dva dotazy - 1) Proč tedy vlastně Vy, ještě při důchodu stále pracujete, dokonce 16 hod směny, 2) Proč se do Ruska neodstěhujete ? Žil by jste v zemi zaslíbené, a netrpěl výmysly, pochody ... Vidím ale problém - Hranice by jste zajištěné neměl - Rusko je stále kamsi posouvá ! ... :-)

+6/−3
9.8.2017 19:29
Foto

J75i27ř73í 51H82e27r55m60á23n91e51k 4796662502610

Pracuji ze dvou důvodů. Abych se nenudil a abych měl na své rozmary.

Ale rád se části vzdám, když bude Evropa zajištěná.

A ruské hranice? Krym byl od 18.století ruským, takže o žádné posuny nešlo.

+7/−5
9.8.2017 19:34

J82i63ř86í 88K45i20n92d27l 2588397193567

Krym byl Turecký , nebo Osmanské říše od roku 1430 do roku 1783. Dne 8. prosince 1991 se ve vládní rezidenci v Bělověžském pralese sešli čelní představitelé Ruska, Ukrajiny a Běloruska, aby projednali ekonomické problémy impéria. Tehdy se rozhodli, že rozpustí Sovětský svaz, země, jež spravují, osamostatní a utvoří Společenství nezávislých států. Dohodli se, že Krym bude nadále součástí Ukrajiny. Na Ukrajině proběhlo referendum, kdy obyvatelé Krymu vyslovili přání zůstat součástí Ukrajiny. Rusko v roce 1991 uznalo hranice Ukrajiny a zavázalo se poskytnutbezpečnostní záruky Ukrajině.Takže Autonomní republika Krym byla de iure i de facto pevnásoučást Ukrajinské republiky. Ukrajinská ústava v č.l. 92odst. 13 a 18y jasně stanoví, že státní hranice a teritoriálnístruktura země mohou být určeny a ustanoveny pouze a jenomukrajinskými zákony. Ústava neupírá lidu možnost rozhodnout o těchtozáležitostech formou referenda, nicméně toto referendum musí být vyhlášenopříslušnými státními orgány, a jelikož se jedná o záležitostdotýkající se celého státu, musí mít taktéž možnost se k němu vyjádřitvšechny osoby, které jsou nadány volebním právem. Referendum vyhlášené krymskýmparlamentem tak v otázce zákonnosti selhává v několika aspektech –nevyhlásil jej k tomu legitimní státní orgán a možnost zúčastnit sejej byla omezena striktně na obyvatele krymské oblasti. Dále došlo k porušení Vídeňské úmluvyo smluvním právu z roku 1969, Charta OSN, a to ji v druhémodstavci prvního článku.

+6/−1
9.8.2017 20:10

M28a48r74e47k 41V19e91s98e76l49ý 8223913507237

Několik poznámek k Vašemu příspěvku:

Krym je a v moderní historii byl ruský. Před tím byl turecký a ještě před tím ho pravděpodobně obýval ještě někdo jiný - pro dnešní stav to nemá význam. Izrael před 100 lety nebyl obydlen Židy, Amerika byla před 700 lety patřila Indiánům, v Čechách před 200 lety vládli Rakušáci, před osídlením Slovany na našem území žili Keltové a tak by se dalo pokračovat u řady území hodně dlouho - chcete snad stanovit nějaké přesné datum v historii, ke kterému by měly platit hranice? Doufám, že sám uznáváte, že je to hloupost.

Obyvatelé Krymu se chtěli od Ukrajiny odtrhnout už v roce 1991.

Vemte si rozpad Československa - v jeho ústavě nebylo nic o tom, jakým způsobem by mohlo dojít k rozdělení federace, přesto k tomu došlo - jednoduše Slováci chtěli vlastní stát. Chcete dnes jít na Slovensko a vykládat jim tam, že jsou opět v Československu a že federální vláda je v Praze? K rozdělení Československa došlo pokojně, protože zde byl na české straně respekt k přání Slováků. Na Ukrajině respekt k přání obyvatel Krymu připojit se k Rusku nebyl a není - jediné štěstí je, že připojení Krymu k Rusku proběhlo bez krveprolití.

Po svržení Janukoviče (také nemělo oporu v zákonech) ukrajinský parlament jako první věc, kterou přijal, bylo zrušení jazykového zákona - pro ruskojazyčné obyvatelstvo tehdejší Ukrajiny to byl jasný signál.

+11/−4
9.8.2017 20:53

J63o52s75e28f 17R86z18y17m58a33n 1662744965950

Krym je ukrajinský.

+4/−4
9.8.2017 21:08

J82i98ř24í 21K72i70n37d21l 2478547203697

Obyvatelé v Krymu se v roce1991 jednoznačně vyjádřili setrvání ve státním svazku s Ukrajinou. Když vezmu Československo, tak o jeho rozdělení jednohlasně rozhodlo Federálním shromáždění, Česká národní rada a Slovenská národní rada bez přítomnosti cizí vojsk. Připojení Krymu k Rusku proběhlo za přítomnosti 30 000 vojáků a Ukrajina se snažila konfrontaci nevyprovokovat, protože její jednotky na poloostrově byly obklíčené a v početní nevýhodě. Ten, kdo vyhlásil referendum byly právě vojáci bez označení, kteří dosadili Krym a dosadili vlastní vládu. Svržení Janukoviče odsouhlasil legáleně zvolený parlament a jeho vlastní strana za brutalitu proti demonstrantům jej vyloučila ze strany. Jazykový zákon je lež, parlament Ukrajiny takový zákon nepřijal . To jste opsal ze Sputniky anebo z Anoretu.

Zdroj: http://zahranicni.eurozpravy.cz/evropa/88847-anexe-krymu-rusko-zvysuje-stav-vojsk-kyjev-ma-jine-zbrane/

Zdroj: http://zahranicni.eurozpravy.cz/evropa/88847-anexe-krymu-rusko-zvysuje-stav-vojsk-kyjev-ma-jine-zbrane/

+7/−4
9.8.2017 21:12
Foto

J74i51ř84í 43Š50v93e47j31d55a 6493506397315

S rozdělením Československa se hluboce mýlíte.

Po intenzivním lobbování mezi opozičními poslanci se podařilo původní návrh ústavního zákona o zániku ČSFR nejtěsnější většinou schválit i v obou částech Sněmovny národů.

Zdroj:http://zpravy.idnes.cz/jak-se-delilo-ceskoslovensko-neslo-to-az-tak-hladce-f82-/zpr_archiv.aspx?c=A080111_193149_kavarna_bos

0/0
9.8.2017 22:02

M31a47r20e89k 51V80e65s22e95l25ý 8763343107297

20. ledna 1991 proběhlo na Krymu referendum, ve kterém se obyvatelé vyjádřili, že se chtějí stát autonomní republikou v rámci SSSR.

Referendum ny Krymu v roce 2014 bylo vyhlášené krymským parlamentem - na světě je plno věcí, které se mi nelíbí, ale respektuji je. Obyvatelé Krymu se po převratu na Ukrajině vyjádřili, že se chtějí připojit k Rusku - to, že to Západ (včetně ČR) odmítá respektovat je z mého pohledu pokrytectví. Když se rozpadla Jugoslávie, tak v Chorvatsku a Bosně byly oblasti, kde většinově žili Srbové, kteří se chtěli připojit k Srbsku - tehdy Západ respektoval územní, nikoliv národnostní princip. Když se Kosovští Albánci odtrhli od Srbska, repektoval Západ národnostní, nikoliv územní princip. V případě Krymu Západ tvrdí, že má platit územní princip - je to jen politika, v tomto případě z mého pohledu pokrytecká.

O zrušení jazykového zákona hlasoval ukrajinský parlament 23.2.2014:

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/329261-jazykovy-zakon-se-nezrusi-slibil-ukrajinsky-prezident.html

V platnost zrušení jazykového zákona nevstoupilo, protože to nepodepsal prezident, ovšem hlasování proběhlo a jak jsem napsal - pro ruskojazyčné obyvatelstvo Ukrajiny to byl jasný signál.

Za socialismu jsem každý den poslouchal Hlas Ameriky, dnes mě mrzí, že s některými postoji Západu nemohu souhlasit.

+4/−3
9.8.2017 22:07

A78n85t51o14n31í18n 46R22e65č32e24k 9815712366740

Nemá cenu zde řešit otázku Krymu. Tématem, je mizerná situace většiny ruských důchodců. A mizerná skutečně je, což mi potvrzují i moji dva tamní přátelé s nimiž mám telefonní styky!!

+1/0
9.8.2017 22:22

J49i42ř58í 84K88i51n33d27l 2318957723547

Nechápu proč stále opakjuete stejnou lež. Dne 1. prosince 1991 proběhlo na Krymu hlasování ve kterém se většina obyvatel Krymu vyjádřila opustit SSSR. Dne 6. května 1992 byla přijata nová Ústava Autonomní Republiky Krym, přičemž krymský parlament přidal k ústavě doložku, že Krym „je součástí Ukrajiny“. Byl také zaveden úřad prezidenta Autonomní Republiky Krym. V červnu 1992 však obě strany, tedy Krym a ukrajinská vláda, dosáhly dohody. Krymu byl potvrzen status autonomní republiky, přičemž Autonomní republika Krym obdržela výsostná práva v oblastech financí, správy a právních záležitostí. Je zajímavé že SSSR zanikla dne 8. prosince 1991.

+1/−1
10.8.2017 9:19

M57a78r35e18k 18V49e74s67e45l13ý 8453293317837

Žádnou lež neopakuji - naopak vy jste zmínil, že ukrajinský parlament nezrušil platnost jazykového zákona (přitom ukrajinský parlament samozřejmě zrušení odhlasoval - posléze ho odmítl podepsat prezident, ale to hlasování jednoduše proběhlo).

Referendum o kterém jsem psal já, proběhlo už 20. ledna 1991. Máte pravdu, že Krymský parlament přijal 6. května 1992 doložku, že je součástí Ukrajiny. A v roce 2014 krymský parlament přijal rozhodnutí o vyhlášení referenda o připojení Krymu k Rusku - v referendu se většina obyvatel vyjádřila pro připojení k Rusku - takže 2 rozhodnutí parlamentu, která by se měla respektovat).

Dle mého názoru připojení Krymu k Rusku odmítáte z principu - prostě nechcete uznat, že si to přála většina obyvatel Krymu a že je to v podstatě náprava jedné z křivd komunismu (Chruščevovo připojení Ruského Krymu k Ukrajině, kdy jeho obyvatel se nikdo na nic neptal - tehdy byli občany SSSR a to, že začali spadat pod Ukrajinskou SSR bylo obrazně jen přemalování hranic "kraje").

+1/0
10.8.2017 20:14

J19i80ř86í 74Ř69e18z38n46í55k 4812282493205

Ne, falšujete historii. Krymčané se nerozhodli od od održení od Ruska, ale od SSSR pod dojmem příslibu konání referenda o nezávislosti Krymu.

+2/−3
10.8.2017 4:10

P76e55t68r 30B18u57r62i88a43n 4401246164418

Krym je a v moderní historii byl ruský.

Lež! Nikoliv, právě že v moderní historii (od 20.stol) patřil převážně Ukrajině.

Srovnávání s ČSFR nemá smysl, protože si prosím povšimněte těch názvů: Česká a Slovenská republika!

Tedy o nějaké dělení území vůbec nešlo. Obě území byla samostatnými republikami (viz. ČNB a SNB). Je to tedy hloupý příměr.

Naproti tomu Krym byl a je stále ukrajinským územím a to i bez ohledu na prapory hrdlořezů tam pobíhajících v podivných maskáčích, které Putin ani Šojgu zpočátku vůbec nepoznávali, a až potom se jim částečně začala navracet paměť.

Už jenom tento kabaret Moskvy by měl každého s normálním myšlením upozornit na to, že se mu někdo snaží sundat botu z nohy za bílého dne. Ovšem vidím, že jak v důchodech tak i ve štěstí zdravého rozumu nepanuje mezi lidmi rovnost.

+3/−3
10.8.2017 3:05

M96a67r39e46k 96V38e62s14e41l51ý 8393553357647

Doufám, že víte, že Krym formálně k Ukrajině připojil Chruščov v roce 1954 - tehdy se obyvatel Krymu (většinově Rusů) nikdo na nic neptal. Do té doby s Ukrajinou neměl nic společného.

Ohledně zmínky rozdělění zdravého rozumu mezi lidmi - v tom s Vámi souhlasím.

+2/0
10.8.2017 7:20

P25e20t33r 53B88u67r38i96a22n 4751826364708

Tak samozřejmě, že to vím. V Rusku nikdy nebylo zvykem ptát se někoho na názor. Mimochodem, beztak tam ti Rusové byli většinově osídleni nuceně v rámci rusifikace. Stejně jako např. na východní Ukrajině, kde před tím Rusové vyvraždili původní obyvatelstvo.

+1/−1
10.8.2017 10:37

M67a94r75e50k 72V67e37s21e69l16ý 8193833887857

Na území dnešní Ukrajiny vznikl první ruský státní útvar - Kyjevská Rus. Území v různé době dobili a tamní obyvatelstvo vraždili Mongolové, Osmani, Litevci, Poláci. Rusové tedy později dobili zpět své původní území - území dnešní jihovýchodní Ukrajiny bylo ruské (Rusové na tomto území založili například Oděsu, Dněpropetrovsk, Charkov a další města). Podíl Rusů žijících v Doněcké, Luhaňské, Dněpropetrovské, Charkovské, Oděské i dalších oblasti je i dnes poměrně vysoký.

+1/0
10.8.2017 19:01

J15o45s14e38f 73R81z92y46m77a20n 1852344485120

Omluva - mělo být plus, samozřejmě

0/0
10.8.2017 8:41



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.