Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Jaroslav Hasek to krasne popsal ve sve povidce stavovske rozdily. Tomio Okamura muze snad vsechno. Ovsem Vaclav Fischer je neco jineho. Tomu ceska justice zabavila vse co mel, jeho letadla hniji jeste porad nekde na kraji letist. A on to preci nevzdava.

0 0
možnosti
Foto

Václav Fischer je kapitola sama pro sebe, ale já to zde publikovat nebudu.

0 0
možnosti
JP

Poslouchal jste někdy průvodce na zámcích, jak vyprávějí kraviny a tzv.místní pověsti a legendy? Taky jsem průvodcovala a dneska, v době, kdy je možno každou informaci ověřit na netu, musí být průvodce hooodně dobrý a neplácat blbiny. U těch korejských a japonských to bylo ještě taky o tom,, že tyto skupiny byly zvyklé na vyšší kvalitu služeb, což jim naší čeští průvodci nezajistili.

6 0
možnosti
DK

Temhle tragickejm TOPakum se clovek muze jedine smat...ale aspon od srdce ;-D

8 1
možnosti
NM

...na základě jednoho výpotku a jinak jsem nic podobného nezaznamenal z nadpisu a ani krach nějaké cestovky není to divné??

9 0
možnosti
LH

TOP 09 dva dni pred volbami :-)))) fakt mě to pobavilo. Dobra agitka :-)))

12 0
možnosti
Foto

Obávám se, že ať učiní cokoli, zůstane pro některé méně přemýšlivé bůžkem Tomiem, k němuž se budou modlit.

10 11
možnosti

Vážený pane Vodvářko, k "vyváženosti a objektivnosti", ke které se tu intelektuálně zmužilí bloggeři často hlásíte by patřilo, abyste svoji poslednívětu doplnil Já se modlím k ...

12 2
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,88
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz