Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J35o51s30e35f 15N46i67k91l

30. 10. 2017 19:09

Františkovi patří karma...R^

9 3
možnosti
Foto

Tak jkste nám řekl koho jste volil a jaké máte názory. Není to tak hrozné, podle dosavadních článků to vypadalo hůř.

9 3
možnosti
Foto

Jeho názory, má na ně právo. Myslím, že dost dobře popsal přístup většiny voličů Babiše.

Vím, že takovým lidem se nedá nic vysvětlit, natož vyvrátit, už jsem to zažil za Klause - když jsem před ním varoval, ztratil jsem několik přátel; pravda, někteří z nich se mi po letech omluvili. Takže vím, že na to musí přijít sami.

Ale nedá mi to, mám jednu poznámku:

"(ANO) .... je pro naše členství v NATO a EU, akorát nehodlají slepě přebírat všechny rozkazy z Bruselu. Zákonné normy vydané EK (Směrnice) jsou závazné pro všechny členy a odmítnutí je sankcionováno. Nikdo (ani Babiš) nemůže říct - tohle beru, tohle ne. Pokud by se o to alespoň trošku zajímali, věděli by to. Je možná jen horší to domyslet.

6 2
možnosti
AT

On to ví moc dobře. Ale stádo, které pase ne a navíc se to moc pěkně poslouchá

5 1
možnosti
Foto

Nu, hlavně volit Babiše, proto, že je miliardář a nepotřebuje krást. Stejně naivní, jako když chovatel kočky myslí, že když ji pořádně nakrmí, tak přestane chytat myši.

11 4
možnosti
Foto

Minus za to, že jste zřejmě nikdy neměl kočku. Ta je totiž od přírody líná, takže pokud je řádně nakrmená, myši neloví.

9 5
možnosti
Foto

No vida, ještě jsou u nás lidé, kteří nejsou hloupí.

P.S. Co, proboha, má Vladimír Vladimirovič Putin společného s komunismem? Minulost? Ale to my přece taky.

17 2
možnosti
MD

Oni Rusove vubec tomu komunismu moc nedali. To uz autor ho v sobe nosi vic.

7 3
možnosti
MD

Franta vas proste necte. Strasne.

3 0
možnosti
Foto

Velmi odsouzeníhodné.

3 1
možnosti
KN

"Čtu jenom Zieglera, ostatní blogeři nestojí za nic"

;-D

6 1
možnosti
Foto

A přitom měl volit komunisty a nemuseli jsme tu mít takový vichr. Komunisté panečku uměli větru poučit. :-) Karma

5 7
možnosti
Foto

A proč to neprosadíte? Vy na to máte.

7 1
možnosti
Foto

Franta je možná slušnej, ale hloupej

11 5
možnosti
Foto

A víte, co říkala Sally Field v roli maminky Forresta Gumpa: Chytrému vše chytré, což, jak se zdá popírate

6 1
možnosti
  • Počet článků 3326
  • Celková karma 25,24
  • Průměrná čtenost 1805x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz