Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Tentokrát souhlas. Jestli někdo deklaruje slušnost, zaštiťuje se slušností a hlavně vyžaduje slušnost u ostatních neměl by se sám pokrytecky snižovat k neslušnostem. Z diskuze je jasné, že ve fotce na straně Zemanových odpůrců není názorová shoda. To proto, že každý máme své individuální hranice, co ještě považujeme za slušnost. Bohužel v obou táborech jsou zakomplexovaní blbci s nedostatkem sebereflexe, kteří půjdou přes mrtvoly a v příštích dvou týdnech půjdou ještě dál. Krásná ukázka charakteru osoby, kterou chtějí dehonestovat. Pak si logicky pokládám otázku, v čem se chce kavárna lišit?

10 0
možnosti
Foto

„Jestli někdo deklaruje slušnost, zaštiťuje se slušností a hlavně vyžaduje slušnost u ostatních neměl by se sám pokrytecky snižovat k neslušnostem.“

Jestliže Drahoš deklaruje slušnost, je vinen některými svými voliči?

Jestliže (dejme tomu) většina Drahošových voličů deklaruje slušnost, jsou všichni vinni neslušností několika fotomontážistů?

0 0
možnosti
LH

Skutečně dle zdejších příspěvků jsou volici Drahose "elita" naroda. .Me jste p. Zieglere prekvapil a klobouk dolů a karma.

12 1
možnosti
Foto

Zajímavé, že útok polonahé aktivistky na Miloše Zemana pokládají jeho odpůrci za velmi vtipný a dokonce je v zaujálech: https://vlkdavid.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=643839

Přitom je to svým způsobem obdobné.

V obou případech jde ve svojí podstatě o dehonestaci Miloše Zemana.

13 12
možnosti
PU

P23e72t61r 48U23h60e75r

15. 1. 2018 18:29

petříku, Zeman se dokázal velmi zdehonestovat úplně sám...

19 4
možnosti
Foto

Vtip jsem neviděl.Jde přece o fotomontáž,ne...?Pani Bohdalové už nikdo neodpáře,že byla hlavní tváří kampaně Miloše Zemana a do tohoto drsnějšího vtipu se prostě hodila.Jde o humor,nač to drama....

7 4
možnosti
VM

V84l95a24d98a 31M21u27s18i18l

15. 1. 2018 18:11

...Dalo by se na to pohlizet jako na urazku...Toto je trochu ci hodne za hranou humoru!!

5 3
možnosti
Foto

No mně přišla jiná fotka, podle mě skvostná. Telefonující Ovčáček:

"Pan Kajínek? Pamatujete na tu milost? Tak pan prezident by od vás něco potřeboval.....";-D

27 12
možnosti
LH

A pak ze voliči Drahose to maji v hlavě srovnane :-))))

4 6
možnosti
Foto

J68a52k75u33b 20R37o80t16h

15. 1. 2018 17:45

Ostatně, na prof. Drahoše se směrem od zemanovců už vykydalo tolik skutečného hnoje bez sebemenšího pokusu o žert, že mi tohle skutečně přijde jako hodně slabý čajíček. Rovněž i po té záplavě hnusu, které se od nich vylily k oné slečně z Femen. Nejde o hrubý pytel, nejde i o křesťanské přikázání, ale když u Verdunu Germán pustí plyn, vezmu si plynovou masku, abych se hnusu nenadýchal, ale zároveň po něm hodím bez výčitek handgranát.:-/

7 5
možnosti
Foto

Příliš dramatické hodnocení.

3 0
možnosti
Foto

Ono to chtělo ještě přidat předchozí fotky nesmrtelné tety, Novotným (či kým) počínaje a současným konče. Tím by se to zjemnilo.

Já vulgární humor rád nemám, ale tohle za hranou nebylo. Viděl jsem ošklivější než tohle, ale neměl jsem potřebu dělat najednou ze sebe etalon vší morálky.

Fotečka mi přišla e-mailem od člověka, který sem kdysi psával a pohoršoval se nad úrovní některých blogů a komentářů.

Inu, vše je relativní.

To, že Vás chválí Hana Vlková, byste měl vzít v potaz. ;-(

10 7
možnosti

Ano, to je lakmus.

1 2
možnosti
PL

P80e54t52r 61L65a57n28g96e19r

15. 1. 2018 17:43

Tu fotku jsem neviděl, ale podle vašeho popisu bych to přešel jako bezvýznamnou záležitost. A rozhodně bych tomu nedělal blogem další reklamu.

9 2
možnosti
Foto

Jo ta Bohdalová co se fotila s každým prezidentem od Novotného po Zemana a chodila na UV KSČ jim dělat šaška.

11 1
možnosti
Foto

Mno, není to můj šálek kávy a útoky na třetí osobu bych si asi hodně rozmyslel, jestli nejsou za hranou vkusu. Tu fotku jsem neviděl a ani jí vyhledávat nebudu. Bohužel, dnes je taková doba. Asi jsem už hodně staromodní a více ocením skutečnou ironii a sarkasmus. Na druhou stranu ale, ne nadarmo jeden skřet o Češích říkal že jsou to "smějící se bestie".Něco na tom asi bude. Ne na tom skřetovi, to byl jen skřet tělem i duší, ale na těch bestiích.

13 0
možnosti
  • Počet článků 3319
  • Celková karma 25,94
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz