Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Těch původců zla bylo v Africe daleko víc. Mezikmenové války, otrokářství, kolonialismus a pak teprve komunismus.

1 0
možnosti
VV

Pred tim komunismem vam chybi to narodne osvobozenecke hnuti placene a zbranemi podporovane ze zemi tabora miru a socializmu. Jina souhlas.

2 1
možnosti
VV

Stydlive priznavam, ze jsem k tomu take prispel desetikorunou na fond solidarity.

3 0
možnosti
Foto

Já nechci být vlezlý, ale Pobaltské státy přece nebyly sovětskými koloniemi, ale prostě republikami SSSR jako třeba Bělorusko nebo Ukrajina?

2 7
možnosti
VV

Ano vstoupily do svazu stejne dobrovolne jako africke kolonie zapadnich imperialistu pod ochrana kridla kolonizatoru.

Ani Ceskoslovensko nebylo sovetskou kolonii jeho vojsta prijela na pozvani uvedomelych soudruhu.

6 1
možnosti
ZK

Kde nic není , ani čert nebere

1 0
možnosti
JS

Promiňte pane Zieglere, ale tento Váš příspěvek se mi zdá i s ohledem na Vaši předchozí "tvorbu" skutečně velmi naivní. Do celostátního nemáte šanci.

4 4
možnosti
JS

Pane Zieglere, dal jste mně sice i Vy sám minus, ale přesto Vám poradím, jak se dostat na vyšší level. Já se totiž svými příspěvky neživým, ale pouze bavím. Chcete-li se dostat alespoň na celostátní úroveň, doporučuji si vybrat stranu nebo sdružení, které budete propagovat tak vášnivě, jako Váš současný antirusismus. Ovšem je to potřeba bedlivě sledovat. Těsně před tím, než začne propad, je potřeba přiznat svůj omyl a začít to řezat z opačné strany. To pro Vás nemůže být problém. Problémem pro Vás může být, koho tedy dnes propagovat. Bohužel, to je už placená informace, tu grátis neposkytuji.

9 1
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,78
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz