Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Společenský odpad.R^

4 0
možnosti
PL

P47e81t62r 22L24a61n21g51e82r

13. 3. 2018 19:26

Podle mě je to jednoznačně na trestní oznámení, měl byste ho podat vy(bez ironie). A považuji za nerozumné, že jste ten anonym tady zveřejnil, dokud se tím nezabývá policie. Pokud tedy už neběhá po faceboku, pak je jedno zveřejnění navíc už nevadí.

9 0
možnosti
MP

Vyšetřovat jako trestný čin by se to každopádně mělo. Stačí, když zašlete tento blog mailem na zlínské státní zastupitelství. Pak už je to jejich povinnost.

A samozřejmě musíte napsat, jak jste k dotyčnému zdroji přišel. To jste měl udělat i tady na blogu. Jinak je to jako u Vás často - téma vhodné, závažné, ale novinářská práce odfláknutá

10 0
možnosti
NM

...samozřejmě je to hnus a dokonce psaný...ALE tak rychle vypátraný a odsouzený asipachatel to nedokázal ani VAŠ obávaný to prokurátor..;-O!!

5 1
možnosti
BV

Pane Zieglere,

Váš fanatismus a extrémní nazory zřejmě nemají mezí, ale tak závažně obvinit miliony lidí to už není špinavost to už je neskutečná sprosťárna.

Jsem fakt zvědavý co na to zdejší cenzoři, kteří maží příspěvky upozorňující na chyby ve článcích.

7 7
možnosti
Foto

J48a95k46u47b 40R58o39t86h

13. 3. 2018 19:09

A kterépak to miliony Jan obvinil? 8-o8-o8-o

7 4
možnosti
VV

Je to hnus, at uz je to namireno proti komukoliv. Ponekud mi to pripomina slovnik poloceskeho docenta hmyzich ved.

5 1
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 25,97
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz