Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P38e44t46r 54L69a94n92g21e78r

31. 3. 2018 13:11

Chápu vás Zieglere, že chcete mít v diskuzi pouze nekritické příspěvky. Tak už vaše ego nebudu dnes zlobit. Ale těším se na vaše příští články.

3 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

D23a65v90i98d 27V91l74k

31. 3. 2018 12:04

Je to darebák a patří do kriminálu. A karma

3 2
možnosti

Jsem si naivně myslel,že o tom, kdo patří do kriminalu mají rozhodovat soudy. Ale pan Vlk má jasno. Tohle už tu párkrát bylo...

7 1
možnosti
Foto

Znalkec práva Ziegler ví, že Nikulín byl právem eskortován. Kdysi jsem také slýchával, že "všechno se děje podle práva". Tehdy takoví nalezli uplatnění.

5 4
možnosti

Koukám, že ruská kolona nespí. Jako lumpa ho označují i rusáci, jen si požádali pozdě. ;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

I61v94a96n 35M49a48r35e89k

31. 3. 2018 11:00

Cituji: ". . .. . A mám velkou radost,že . . . . ". No tak p. Jene , každý se raduje z něčeho jiného, já např. z toho, že jsem při dnešní ranní procházce se psem objevil první rozkvetlé podběly, plicník a lýkovec. "Radovat" se nad osudem Nikulina, ať už se provinil čímkoli, mi s prominutím připadá trochu ujeté. Ale nakonec, není to poprvé,že ? Rv

5 3
možnosti
Foto

Hmmm... a co ten synek vlastně zrobil? Zautočil na Linked-In? Fakt seš si jisty, Hansi, že tady se jedna podle prava?

10 6
možnosti

P47e65t35r 34B73r60i87x

30. 3. 2018 22:33

Já myslím, že tohle rozhodnutí zachránilo Nikulinovi život. V USA se mu dostane spravedlivého soudu, zatímco v rusku pravděpodobně zemřel na záhadnou otravu.

9 0
možnosti
Foto

Máte pravdu a karmu, pane Zieglere.

10 3
možnosti

Děkuji pane Vodvářko.

1 1
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 25,90
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz