Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J40o56s46e61f 80N31i89k22l

29. 6. 2018 19:42

...tak je to Rus, já se přimlouvám, aby ten azyl dostal...

2 0
možnosti
Foto

To jsou "přímo překrásné" příklady svobody slova a otevřeného pohledu na vlastní historii. Ale mám velké obavy, že náš stát už přestává chránit ty, kdo jsou ve svých zemích pronásledováni nesvobodnými, autoritářskými režimy za své názory anebo za přesvědčení... :-(

Je to velmi smutné zvláště poté, co v době komunizmu emigrovalo z Československa kolem 220.000 lidí, kteří našli přijetí a uplatnění ve svobodném světě. Jen se velice obávám, abychom si nesvobodu nemuseli zopakovat, abychom se z toho (snad konečně) poučili.

10 2
možnosti
Foto

Česko je malý, ale příjemný stát. Pokud u nás nebude také krást nebo popírat holocaust, tak ho nezavřou.

2 6
možnosti
Foto

A pokud bude chválit zločinný komunistický režim, tak ho také bohužel nezavřou, a ještě ho nechají svézt na kolotoči.

10 3
možnosti
VV

Vladimir Luzgin se bohuzel zmylil. Obyvatelstvo neni to same co vrchnost.

6 1
možnosti
Foto

Karma, Jane, jenomže právě o vydání tohoto uprchlíka se osobně zasadí ten mstivý stařec z Hradu, aby nějak odčinil svole selhání s Nikulinem. Alespoň tak to vidím já.

17 4
možnosti
FS

Paní Jandová,kde vás učili slušnosti. Co to je za výraz na prezidenta o mstivém starci z Hradu? Vám by se líbilo.kdyby Vás nazval někdo starou mstivou stařenu?

2 5
možnosti

A92n15n32a 58Č76e35r52n98á

29. 6. 2018 17:09

Utíkat před KáGéBákem do země, která má trestně stíhaného premiéra v demisi eStéBáka je přinejmenším bezbřehý optimismus.

10 1
možnosti
Foto

V tomto případě nejde ani tak o Babiše, jako o Zemana, myslím

10 1
možnosti
Foto

Karma, ale mám obavy......

13 0
možnosti
  • Počet článků 3319
  • Celková karma 25,83
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz